{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Bange ? {{forumTopicSubject}}

hej hg , ja som nogen nok ved har jeg købt mig en hund på 10 mdr for ca. 2 uger siden .
jeg er lidt bange for hun måske er blevet mishandlet eller at hun har haft nogle rigtig grimme oplevelser .
hun er rigtig bange når jeg får kammerater på besøg (mænd) og gør af dem med halen mellem benene og sådan gør hun de første 10-15 min . ved ikke hva jeg skal gøre . og jeg tør ikke rigtig skælde hende ud når hun gør noget forkert for lige så snart jeg virker bare lidt surt så bliver hun bange og flygter smiley hva skal jeg gøre ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange ?
  • #1   15. feb 2011 Du skal endelig ikke skælde hende ud, hvad med at lade hende møde dem uden for til at starte med og først gå ind når hun bliver tryg ved dem?? Og lad dem give hende nogen guffere men uden de presser sig på hos hende, hun skal ikke føle sig trygget ved det.

• #2   15. feb 2011 jamen hun kan godt snakke med dem uden for men lige så snart vi kommer ind så starter hun ? og jeg gør det ikke når de kommer men sådan generalt når hun gør noget jeg ikke vil ha og jeg gør det i forvejen meget stille og roligt ?

• #3   15. feb 2011 Puha havde samme problem med Tazz da jeg fik ham.
    Jeg havde i den første lange tid ikke mænd på besøg udover min far.
    Jeg tog ham med alle steder ud og besøge mænd jeg kendte og vidste hvordan var med hunde og så fik de tons guffer de til at starte med bare smed på jorden til ham så han stille begyndte at forbinde dem med noget rart. Stille gig vi så videre med han fik fra deres hånd og til sidst kunne de også nemt kæle for ham. Jeg brugte de samme mænd til han blev mere tryk og begyndte så langsomt at udvide Tazz' mandelige "vennekreds" Det har fungeret rigtig godt og i dag har jeg ikke problemer med det med mindre de virker store og grove i det.
    Det tog rigtig lang tid og det er for alt i verden vigtigt at gå meget langsomt frem og aldrig tvinge eller skælde ud. Og så de bedste af de bedste guffer =)

• #5   15. feb 2011 oka vil jeg helt klart prøve . smiley mange tak smiley

• #6   16. feb 2011 Jeg så et program med Victoria Stilwell hvor hun også arbejdede med en hund som var bange/usikker på mænd både på gåturer og hjemme. Jeg kan desværre ikke finde klippet fra showet lige nu, men hvis du har brug for flere tips vil jeg gerne skrive det hele ned, men det tager lige lidt tid.

Kommentér på:
Bange ?

Annonce