797 visninger
|
Oprettet:
Ligeglade, når I forlader hjemmet? {{forumTopicSubject}}
Samson klarer det rigtig godt med at være alene hjemme. Men alle steder, hvor jeg læser om alene-hjemme træning, skal de lære at være ligeglade med, om man går (fordi de ved, at man kommer tilbage).
Samson er aldrig ligeglad. Han følger mig ud til døren og sætter sig pænt der. Han piver ikke eller lign. Jeg lurer ind af brevsprækken (ja kønt syn for folk i opgangen, der ikke aner,hvorfor :D) og han sidder og kigger lidt og så lunter han videre til legetøjet i stuen eller sin kurv. Han har aldrig raseret hjemmet eller nogle ting for den sags skyld.
Er jeres mopper ligeglade, når I går?
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 256
Hun er jo sammen med vores store labrador - men vi ville aldrig efterlade hende helt alene hjemme.. hun ville være sønderknust og det kunne jeg ikke gør ved hende..
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
vi har hende i køkkenet og der er en dør lukket til gangen og en dør lukket til køkkenet så der er ingen døre hun kan stå og kikke ud af , og så har vi et køkken vindue men det højt oppe så det kan hun ikk stå og kikke ad af..
det tror jeg også betyder noget, for så ser hun jo heller ikk hvis posten eller andre går derude..
aug 2008
Følger: 22 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 176 Svar: 955
Men står alligevel næsten hver gang og kigger ind ad brevsprækken - og nogle gange føler man sig lidt dum hvis man så pludselig får et mopsehoved op foran øjnene og der er direkte øjenkontakt
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 256
aug 2008
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 94
aug 2008
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 217
Men hvis vi så skal i byen en aften, så tror vi han kan mærke rutinen er anderledes end sædvanlig... Og så blir han meget "afhængig" af os begge - med at skal nusses, giver nysser og krammer o.lign. Men der er aldrig problemer med han er alene, han er bare altid enormt glad for at se os, uanset om han har været alene ½ time eller 8 timer
Ligeglade, når I forlader hjemmet?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside