{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Ligeglade, når I forlader hjemmet? {{forumTopicSubject}}

Samson klarer det rigtig godt med at være alene hjemme. Men alle steder, hvor jeg læser om alene-hjemme træning, skal de lære at være ligeglade med, om man går (fordi de ved, at man kommer tilbage).

Samson er aldrig ligeglad. Han følger mig ud til døren og sætter sig pænt der. Han piver ikke eller lign. Jeg lurer ind af brevsprækken (ja kønt syn for folk i opgangen, der ikke aner,hvorfor :D) og han sidder og kigger lidt og så lunter han videre til legetøjet i stuen eller sin kurv. Han har aldrig raseret hjemmet eller nogle ting for den sags skyld.

Er jeres mopper ligeglade, når I går?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ligeglade, når I forlader hjemmet?
  • #2   24. nov 2008 Vores Donna har ingen problemer med at vi forlader hende om morgenen, men kommer vi hjem og så går igen, så bliver hun ulykkelig..

Hun er jo sammen med vores store labrador - men vi ville aldrig efterlade hende helt alene hjemme.. hun ville være sønderknust og det kunne jeg ikke gør ved hende.. smiley

• #3   24. nov 2008 Jeg smider hunde guffer på hendes pude og siger vises Tulle, og så løber hun over og lægger sig og går i gang med det.. nogle gange står hun og kradser på døren men det kun når min søn står og skriger osv når vi går, så reagere hun jo selvføgelig..

vi har hende i køkkenet og der er en dør lukket til gangen og en dør lukket til køkkenet så der er ingen døre hun kan stå og kikke ud af , og så har vi et køkken vindue men det højt oppe så det kan hun ikk stå og kikke ad af..
    det tror jeg også betyder noget, for så ser hun jo heller ikk hvis posten eller andre går derude..

• #4   24. nov 2008 Jeg lægger også altid lidt godbidder i hans aktivitetslegetøj inden jeg går smiley Så ved jeg, at han kan hygge sig lidt.

Men står alligevel næsten hver gang og kigger ind ad brevsprækken - og nogle gange føler man sig lidt dum hvis man så pludselig får et mopsehoved op foran øjnene og der er direkte øjenkontakt smiley

• #5   24. nov 2008 Ha ha... taget på fast gerning Ge Lica.. smiley

• #6   24. nov 2008 Ja totalt smiley er også flad af grin hver gang hehe

• #7   24. nov 2008 ge lica jeg kan altså tro han gør det, fordi han ved han kan finde din opmærksomhed der nogle gange..

• #8   24. nov 2008 Cosmo er bestemt ikke ligeglad med at vi går. Han har det rigtig skidt med at vi går fra ham og står og kigger op os med sine store hundeøjne og har halen imellem benene. Men så snart vi er gået går han hen og lægger sig i kurven, men leger ikke rigtig med hans legetøj eller noget.

• #9   24. nov 2008 mopsejer - ja helt sikkert smiley han ved godt at jeg står og kigger oftest. Men det er nu sjældent at han går hen og kigger. Som regel lunter han ned til legetøjet

• #10   24. nov 2008 Louis er sådan set ligeglad, for når vi skal på job så ligger han sig på sin pude (nogle gange med en godbid), og det affinder han sig med uden problemer. Nogle gange kan vi høre han lige er oppe og snuse, om vi nu er smuttet, men så ligger han sig også igen.
    Men hvis vi så skal i byen en aften, så tror vi han kan mærke rutinen er anderledes end sædvanlig... Og så blir han meget "afhængig" af os begge - med at skal nusses, giver nysser og krammer o.lign. Men der er aldrig problemer med han er alene, han er bare altid enormt glad for at se os, uanset om han har været alene ½ time eller 8 timer smiley

Kommentér på:
Ligeglade, når I forlader hjemmet?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce