{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

utroligt så ligeglade de er !!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har klaget over min nabos skodhund der står og gø'r døgnet rundt bare man tænker på at gå fordi.. ( Selvfølgelig ikke hundens skyld men det er stadig belastende )

Den har lige haft 12 hvalpe som har boet udenfor i gården ( Bor i rækkehuse så der hører ca 30 m2 gård og skur til ) og skuret. De har hylet døgnet rundt og det har været frygteligt at være nabo til dem. - Og ja det er synd og alt det der og fatter heller ikke selv hvorfor hunden, en labrador/vizla blanding overhovedet skulle ha' hvalpe til at starte med.

Nu er de hylende hvalpe endelig væk, men nu bor tæven ude i gården................. Som om at de fandt ud af at det var dejligt stille når hunden bare er ude døgnet rundt...

Har sammen med andre i boligforeningen klaget og nu har jeg fået at vide at ejerne er informeret og får de een klage til over hunden, så bliver de smidt ud...

Men alligevel står hunden STADIG og gø'r. Selv imorges kl 04 kunne jeg høre at den gø'ede..

Hvordan kan man være så ligeglad med at man står på randen til at blive smidt ud. Hvor svært er det at tage hunden indenfor hvor den hører til ?!
Det rækkehus område vi bor i er altså ret eftertragtet og svært at komme ind i så jeg fatter ingenting.
Og de har også en søn på 4-5 år - Er de også bare ligeglade med at flytte "på gaden" med ham ?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utroligt så ligeglade de er !!!
  • #1   19. okt 2008 nu har de jo fået penge for hvalpene...så er det vel nemmere at få aflivet hunden end det er at flytte smiley

• #2   19. okt 2008 M T - Ja den er jo bare til besvær... Da de havde boet her i 2 mdr havde jeg ikke set dem gå tur med den een eneste gang. Pludselig fik at vide at nu havde den altså hvalpe.......
    Den ville sgu næsten ha' det bedre med at blive aflivet end at ligge der og fryse. Den har totalt kort pels :-S

Iben - Jeg ved heller ikke rigtigt hvad der sker for dem. De har kun boet her i 5 måneder og moren går da og pynter yderpartiet med små planter og dimser, så det virker da umiddelbart som om at hun er glad for det...
    Snakkede med hende en dag om hvalpene og hun sagde at de godtnok havde fået mange klager.. Ja wonder why...

• #3   19. okt 2008 det er godt nok synd for hunden da!

• #4   19. okt 2008 Manne - Hvorfor er det underligt ? .. Hvis de er så ligeglade med hunden at den må bo ude i en lille fugtig gård, så er det da ikke utænkeligt at den kunne blive aflivet på et tidspunkt..
    Og vi er mange der har sagt at det er irriterende. Fatter slet ikke at de er så ligeglade med at den står der og galper døgnet rundt. Fatter ikke at de ikke kan se det fra naboernes side !

• #5   19. okt 2008 Manne - Jeg har sagt det , nogen har skrevet det og en der arbejder på boligforeningen som også bor hernede har OGSÅ været nede og snakke med dem inden at vi lavede en fælles klage.. Så ja de er meget klar over det men vælger åbenbart at være ligeglade....

• #6   19. okt 2008 Manne -
    Hvis den havde ordenlige forhold og ellers blev aktiveret rigtigt godt så kunne jeg da også godt leve med tanken om at den var det meste af tiden udenfor. Men den bliver ALDRIG gået med og det eneste den kan gøre er at den kan gå ind i skuret som står pivåbent.. Eller rettere så er der skubbet en plade ind i skuret som skærmer for alle deres ting, så hunden har omkring 2 m2 i skurdøåbningen som den kan kalde hjem :-|

• #7   19. okt 2008 Manne -
    Det er tiværtifælde ikke mit ansvar at gå med deres hund !!
    De får kvindens mor til at gå med den nogengange og så er den lille søn med på turen og han laver ikke andet end at skælde hunden ud , uden at der er nogen der skrider ind...

Det var noget andet hvis vi havde mødt dem mange gange på tur og de også gik op i deres hund, så havde jeg da også været inde forbi og høre om der kunne blive hundeleg.. Det var sådan lidt min tanke da jeg fandt ud af at vores nye naboer havde en hund...

Men at gå med den fordi at de ikke gør det , gør jeg ikke....... ( Ikke for at lyde sur *S* )

• #8   19. okt 2008 Manne - De misrygter den ikke. Hvis myndighederne skal kunne gøre noget så skal der jo være håndgribelige beviser på at den har det skidt. Det er ikke nok at den keder sig...

• #9   19. okt 2008 Manne - Hehe ja dét var en god idé.. Vi har nemlig ikke nok i vores egen *GG*

Sov godt.

Kommentér på:
utroligt så ligeglade de er !!!

Annonce