{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Grrrrrrrrrrrrrrrrr....... {{forumTopicSubject}}

Var ude og gå med Maggie Og Luna i morges inde jeg skulle på arbejde, På et tidspunkt kommer der en lille pige 12-13 år gående med en shcæfer hund......Hunder gøer og ter sig fuldstændig åndssvagt, og pigen kan ikke holde den og slipper snoren.

Hunden løber selvfølgelig direkte over efter den største af mine hunde (der heldigvis er løs) og bider ud efter den, og Maggie får hurtigt røven på geled og løber væk

jeg får fat i schæfer hunden og aflevere den til pigen og spørger samtidig hvor hun bor.

Her til aften har jeg så lige været ovre hos dem med schæferen, da det ærlig talt bekymre mig der render en pige rundt med en stor hund hun ikke kan holde.......Ja jeg blev mødt af en far der stank af alkohol og proklamerede at hans hund overhovedet ikke kunne finde på noget som helst, og at det var da sandelig ikke hans problem at jeg var bekymret for mine hunde.

Skal lige sige at jeg bor i Sverige ude på alndet er flyttet herud indefra byen for ca. 4 måneder siden.

Det er bare utroligt hvor anderledes folk herude på landet er i forhold til dyr (ved godt jeg generaliserer lidt nu ) men det er nærmest hver og hver anden dag, at vi her hvor jeg bor, finder både kattekillinger og bortsprugne hunde der kommer fra hjem hvor folk rent ud sagt er pisse ligeglade med at deres dyr!!!

Øv hvor bliver jeg sur og ked af det.....

ingen smil herfra i dag

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grrrrrrrrrrrrrrrrr.......
  • #1   7. dec 2005 ja trælst er det, men tror det desværre det er uafhængigt af land og by...godt der ikke skete noget med dine to :o)

• #2   7. dec 2005 Ja du har da ganske ret og ja det er meget heldigt der ikke skete noget.....det der bekymre mig mest at de begge sikkert bare ville ligge sig ned og gøre ingen modstand hvis de blev overfaldet :o( men på den anden side, deres mor her er parat til at forsvare dem uanset hvad og hvilken hund!!! ;o)

• #3   7. dec 2005 Kan jo kun tilslutte mig at børn ikke bør lufte hunde alene , slet ikke hunde de ikke kan holde, men faktisk ikke hunde i nogen strørrelse, man gør barnet til et oplagt mål for enhver stridslysten hund, der skulle komme forbi, og barnet er i bedste fald magtesløst i værste fald skambidt....

• #4   7. dec 2005 Jeg ser det som et krav, at en person med ansvar for en hund har kontrol over sin hund, enten ved kommandoer eller rent fysisk.

• #5   7. dec 2005 min er en lap og er nem når der er andre hunde... har gået SELV med hende siden jeg var 7 år vist nok---

• #6   7. dec 2005 Ikke om mine unger fik lov til at lufte nogen af mine hunde alene!!! Hverken nu eller om 6 år ( Mit ældste barn er 6 på nuværende tidspunkt)

Amalie H, hvad nytter det din hund er "nem" når der er andre hunde, hvis det er den som bliver angrebet? Hvad ville du have/kunne have gjort som 7-årig i den situation???

Kommentér på:
Grrrrrrrrrrrrrrrrr.......

Annonce