Grrrrrrrrrrrrrrrrr....... {{forumTopicSubject}}
Var ude og gå med Maggie Og Luna i morges inde jeg skulle på arbejde, På et tidspunkt kommer der en lille pige 12-13 år gående med en shcæfer hund......Hunder gøer og ter sig fuldstændig åndssvagt, og pigen kan ikke holde den og slipper snoren.
Hunden løber selvfølgelig direkte over efter den største af mine hunde (der heldigvis er løs) og bider ud efter den, og Maggie får hurtigt røven på geled og løber væk
jeg får fat i schæfer hunden og aflevere den til pigen og spørger samtidig hvor hun bor.
Her til aften har jeg så lige været ovre hos dem med schæferen, da det ærlig talt bekymre mig der render en pige rundt med en stor hund hun ikke kan holde.......Ja jeg blev mødt af en far der stank af alkohol og proklamerede at hans hund overhovedet ikke kunne finde på noget som helst, og at det var da sandelig ikke hans problem at jeg var bekymret for mine hunde.
Skal lige sige at jeg bor i Sverige ude på alndet er flyttet herud indefra byen for ca. 4 måneder siden.
Det er bare utroligt hvor anderledes folk herude på landet er i forhold til dyr (ved godt jeg generaliserer lidt nu ) men det er nærmest hver og hver anden dag, at vi her hvor jeg bor, finder både kattekillinger og bortsprugne hunde der kommer fra hjem hvor folk rent ud sagt er pisse ligeglade med at deres dyr!!!
Øv hvor bliver jeg sur og ked af det.....
ingen smil herfra i dag
okt 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 830
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 60 Svar: 184
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 8 Emner: 34 Svar: 351
apr 2005
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 174
jun 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 89 Svar: 1.169
aug 2004
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 8 Emner: 34 Svar: 351
Amalie H, hvad nytter det din hund er "nem" når der er andre hunde, hvis det er den som bliver angrebet? Hvad ville du have/kunne have gjort som 7-årig i den situation???
Grrrrrrrrrrrrrrrrr.......