Puhaa nogen som kender følelsen.... {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg taget den "frygtelige" beslutning og få Tyson som er 18 mdr, kasterreret, og er med meget blandede følelser..
Det gode ved det er, at jeg slipper for at han "ups" kommer til at lave nogen baby gadekryds til verden(ikke dermed sagt, at jeg ikke er til gadekryds)Jeg vil bare ikke bidrage til flere aflivninger.....
Jeg slipper for hans Grønne pletter alle vejne :-)(kronisk forhudsbetændelse)
Og han kan måske nå endnu at kunne med andre han hunde, og muskelhunde tæver????, uden at ville bokse, og jeg kan måske bedre holde ham når vi går tur, så er han ikke så tændt hele tiden(faktisk synt)
Det jeg ikke kan li, er at ta hans manddom, han havde en øv start på livet, og har kun fået lov at være hund i 9 mdr, de 9 mdr jeg har haft ham, han gik fra at ligne en død hyene,som ikke ville uden for, som ikke kunne magte at lege, kunne dårligt tygge sin mad,i en hel måned og drak vand hele tiden, som skulle han aldrig se vand igen, han ødelagde ting, og sked og pissede alle vegne.. til det han er nu en stor bred bamse med lækkert hår,charme og selvtillid..(lidt for meget syntes jeg) Føler måske jeg tar noget af det fra ham som jeg lige har brugt 9 mdr på at opbygge, bange for om han mister det at han er så knyttet til mig...
Bare bange for min hund ændre sig i en frygtelig retning
Og skal efterlade ham et sted hvor de gør ham ondt, for det gør de jo :-(.. kaaaan ikke li det....
Lige et spørgsmål dertil....
Hvad er det der sker når man kommer med sin hund, og de tar ham væk, sidder han i bur i flere timer, inden der sker noget eller??? nogen som kan svare mig på det??
UNDSKYLD DEN BLEV LIDT LANG
Maria
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.735
Med hensyn til dit sidste spørgsmål, syns jeg du skal spørge din dyrlæge... det kan vel være forskelligt fra sted til sted.
maj 2008
Følger: 46 Følgere: 41 Hunde: 1 Emner: 336 Svar: 2.124
Alt dette er blevet godt igen, og han kan næsten med alle hanner nu.
Har selv arbejdet på en klinik og det er fuldt ud roligt.
Man afleverer hunden, og ja, så bliver han checket for at han har det fint. Så giver de ham noget beroligende og lægger ham i bur med tæppe mens hans døser hen.
Når han sover bliver han taget ind og får ordnet det der skal ordnes , og de undersøger ham som regel også derinde, checker tænder osv. der kan være svært når han er helt vågen.
Så bliver han lagt i bur i rolige omgivelser med et tæppe over sig, så han kan vågne i ro og fred.
Når han er vågen får han tilbudt vand , måske mad eller godbidder, de er jo som regel ret grokky lige i starten, og det vil han sandsynligvis også være omkring et døgns tid når du får ham hjem... Så han skal bare slappe af
maj 2008
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 299
Det gik fint med ham, og han blev glad da jeg hentede ham..smiler...
Meeen ihhhh det væreste er sku den skærm.. øv øv...
maj 2008
Freja tog sig nogle ordentlige snurreture, da hun gik lidt for tæt på dørkarmene, dengang hun blev øjenopereret.
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 299
Han har den ikke meget på, det går pt fint uden, men kommer nok snart når det begynder at hele....
Meen han vil rigtig gerne putte og nusse, og jeg har været hos ham lige siden jeg hentede ham torsdag, var lige ude og handle i går, men ellers bare været der for ham(føler med ham, min lille dreng)
Puhaa nogen som kender følelsen....
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside