{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Puhaa er nervøs. {{forumTopicSubject}}

ja er meget nervøs.
Min dreng på 8 år skal til lægen og tjekkes for forhuds forsnævring.Og så vil de afgøre om der skal gøres noget,eventuelt kirugisk indgreb.
jeg håber bare det er noget der kan klares uden.lægen snakkede om noget salve.
det er kun 2 år siden han var under operation pga skelen på venstre øje.
kan næsten ikke klare hvis han skal i narkose igen.
prøver at tænke positivt,men syntes det er svært.
Nogen der har været ude for det med deres drengebørn.
som måske kunne fortælle lidt.hvis i har lyst.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puhaa er nervøs.
  • #1   10. aug 2011 Min søn var til operation sidste år.
    Han fik smurt den salve på i et år men den hjalp ikke en disse.
    Min søn var simpelthen så stærk en dreng og indgrebet tog ca en halv time - 3 kvarter. Der var ingen problemer før han skulle tisse... Åh gud hvor han skreg højt. Man får noget koldt gel der skal smøres på lidt inden de skal tisse men han kunne selvfølgelig ikke vente på det virkede. Han fik lavet det indgreb som IKKE er en omskæring og man kan intet se til det idag.

• #2   10. aug 2011 jeg går selv og er nervøs for min søn evt skal det ,,så føler med dig

• #3   10. aug 2011 Det var jeg også inden men nej hvor er jeg glad for det er gjort.

• #4   10. aug 2011 Avs Louise, men godt det hele er gået godt :o)

Vil mene at når man opdager i de tidlige år det ikke rigtig vil tilbage, så få drengen til at "træne" det stille og roligt ved f,eks. toiletbesøg - når han er i bad, så skal det nok gå. Gør man slet ikke noget, så forestiller jeg mig at huden forbliver stram også det betyder indgreb.

Ønsker jer pøj pøj med det Janni, kan godt følge dig i det med indgreb og narkose, ved ikke om det er for sent for ham at forsøge selv at få huden til at gi sig? En ting er helt sikkert, han bør ikke gå alt for hurtigt frem for så gør det nok ondt i det huden ryger om bag hovedet, så stille og roligt "træne" flere gange dagligt :o) Håber det lykkes :oD

• #5   10. aug 2011 luise
    mange tak fordi du ville fortælle.
    jeanette
    ja syntes hjernen arbejder på højtryk

Vi har tid imorgen 10,30

• #6   10. aug 2011 Aino
    mange tak.
    min mand kan slet ikke komme til hans tissemand
    han skriger når han vil prøve på det,
    har sgisme ondt af knægten

• #7   10. aug 2011 Vil lige nævne at det ikke "bare" er tanker, jeg har selv haft en dreng hvor det var sådan, han var pære stolt da det lykkes ham første gang, derefter fortalte vi ham han skulle fortsætte med træningen. Vi fortalte ham det som at der var en elastik der var meget stram og skulle trænes til at kunne gi sig.

• #8   10. aug 2011 okey.
    håber da osse man kan nøjes med træning.
    det er jo langt det bedste.
    kan da godt forstå han blev glad.Det er jo godt selv at kunne ordne det.

• #9   10. aug 2011 Janni, det er jo lige det og det er derfor man skal snakke med drengen om hvad det er og hvad han kan gøre så det bliver bedre, I må endelig ikke gøre det på ham, for I kan ikke føle hvornår det er for meget, men han kan selv mærke hvor langt han kan trække tilbage hver dag..... i den tid dengang da vores ene søn gjorde det, der blev der snakket meget hud hver dag hehe han fortalte jo hvordan og hvorledes og vist også ;o) nu er jeres søn noget ældre, så der er nok også noget blufærdighed her, så tænker at det er noget han bør have med faderen, at han måske ser hvis knægten vil det, evt. også (lyder måske dumt) viser ham via sin egen en enkelt gang hvordan samtidig med han forklare hvorfor hans kan og hvor det er "elastikken" er på knægtens, så det er derfor han har problemet, men at man skulle kunne træne det så den kan :o) opmuntre ham positivt :o)

• #10   10. aug 2011 Janni, jamen det er det da :o) og vigtigt at når de er i bad kan vaske sig rundt ved hovedet. Håber virkelig det lykkes for ham :o)

• #11   10. aug 2011 Min mand tog osse en snak med ham ude på toilettet
    han havde lige været i bad nemlig.
    Min mand er selv opereret for selv samme problem..
    men nu er det mig der skal med til lægen fordi min mand ikke kan få fri.
    der er for mange portører der stadig har ferie,men dog en mandlig læge
    og heldigvis en af de gode læger.

• #12   10. aug 2011 Aino,,Smiler,,vise ham den en gang:..kom altså til at smile
    det jo helt naturligt og her i huset ,,,kigger vi da os selv efter hvis børnene har spørgsmål...det jo helt naturligt

• #13   10. aug 2011 Nice :o) jamen så er spørgsmålet om knægten er motiveret til at forsøge det selv, og om lægen vil give ham lidt tid til det :o) Held og lykke med det hele :o)

• #14   10. aug 2011 Jeanette, hehe det er det så ikke for alle, men jo mindre børn er så er der jo ikke blufærdighed hos dem, så derfor nemmere ikk ;o) Håber også du / din dreng vil kunne gøre brug af rådet, meget bedre hvis drengen er motiveret til at forsøge det og "træner" ihærdigt og han så slipper for en operation :o)

• #15   10. aug 2011 Jep,,,har også en pige og jeg syntes man skal svare når de spørger!
    Derfor,,tror jeg,,har vi også 2 unger der tør spørge om alt herhjemme og ved moster,,,de har stadig blufærdighed overfor andre ...så det jo godt nok

• #16   10. aug 2011 Ja, så præcist man kan ;o) ellers er "nogen kan lide, andre kan ikke, men generelt kan man nok ikke vide hvis man ikke har prøvet" et godt svar ;o)
    Vores spørger også hvis de mener der er noget de vil vide mere om og fortæller os meget, også hvis det er "jeg har prøvet at suge en gang i en smøg, det kunne jeg ikke lide", dejligt når der er meget tillid imellem børn - forældre :o)

• #17   10. aug 2011 Så´n har vi det osse.
    vi har sagt til dem drengene .hvis det ikke er noget de vil snakke med mig om så kan de gå til deres far.
    og min datter kan gå til mig hvis hun ikke vil fortælle sin far om det.

• #18   11. aug 2011 Så har vi været ved læge
    Bliver henvist til en børnelæge.
    Både forsnævring og fordi den ene sten sidder lidt for langt oppe en godt er.
    så nu venter vi på det.

Kommentér på:
Puhaa er nervøs.

Annonce