1.389 visninger
|
Oprettet:
update på : Puhaa er så nervøs. {{forumTopicSubject}}
Skrev for noget tid siden om min søn på 8 år,
som havde forhudsforsnævring og ved læge besøg,
viste det sig at hans ene sten var røget op igen formentlig i lysken.
Har idag været på urologisk amb.
Han skal ha opereret stenen på plads den 28 sep.
Og så har vi fået creme til forhuden.
hvis cremen ikke hjælpe når han skal på operationsbordet.
ordner de det med det samme.
havde ellers håbet vi undgik operation,men nej.
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 259
syntes det er hårdt,men det er osse kun 2½ år siden han var på
operationsbordet sidst,det var så skele operation.
men prøver at holde humøret oppe hos ham og os.
jul 2010
Følger: 59 Følgere: 53 Emner: 215 Svar: 12.899
dec 2010
jul 2010
Mener jeg har nævnt det før, har en søn der også havde problemer med huden, opdagede det imens han var lille, opmuntrede ham til at træne, træne og atter træne med forsigtigt i sit eget tempo at få huden tilbage, så "elastikken" blev løs = ingen problem i dag, dengang blev han så glad første gang det lykkes og de efterfølgende gange, så glad at han kunne finde på at smide bukserne midt i stuen og sige "Se jeg kan godt hver gang nu" ;oP
Han lærte også at holde en finger over hullet lige i starten han tissede, så det drønede rundt om hovedet så det rensede, det kildede synes han ;o) så han slap for at få mere betændelse samt operation.
jul 2010
jul 2010
dec 2010
at når vi skulle ha smurt creme måtte forhuden ikke tages mere tilbage end inden det begyndte at gøre ondt på ham..
han kan nemmelig heller ikke få den særlig meget tilbage før det gør ondt. på ham.
okt 2008
Følger: 33 Følgere: 34 Emner: 122 Svar: 4.460
jul 2010
Tænker at hvis intet hud kan komme tilbage, så må der komme til at være noget derinde bag huden som ikke bør være der når man ikke kan komme til at vaske/skylle, i det barnet gør sådan med fingeren når barnet tisser, så bliver det der ikke bør være der jo skyllet med ud ikk ;o) plus hm når der er forhud hen over hovedet hele tiden plus noget generende så som starten på betændelse, så er den jo nok mere følsom end hvis der ikke er, i det barnet så starter ud med det med tis strålen samt at træne selv med at få huden tilbage, så kan barnet nok også bedre klare en hurtig skyller med bruseren i det barnet vender sig til der er noget der bevæger sig rundt inde bag forhuden i stedet for den er øm og huden er klasket ind til hovedet hele tiden ikk? Et eller andet sted gør det vel også bare lidt mht. huden i det at huden bliver løftet ud fra hovedet.
dec 2010
men ellers er han alligevel under operation hvis de vælger at gøre noget.
Men glæder mig mest til det hele er overstået og sten og forhud er som det skal bagefter.
dec 2010
Men troede osse at de ville ordne det hormonelt med stenen,det gjorde de før i tiden.
Men det gjorde man ikke mere sagde børnelægen,så der skal han opereres.
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 188
Så jo det kommer til at gøre avs på ham, men jeg kan ihvertfald sige at vi ikke har fortrudt vores valg
Held og lykke med det
ps: han er ikke blevet omskåret, men har fået et snit i hver side af forhuden.
dec 2010
hvis han skal opereres for forsnævringen osse bliver det,også
kun et snit.
lægen sagde,at de kun omskære hvis forældrene giver tilladelse.
Dejligt at høre din dreng har det godt,og det hele gik som det skulle
update på : Puhaa er så nervøs.