{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Forbanede Kommune :( {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skal lige af med lidt vrede her.

Jeg er i flexjob og er næsten lige startet i det. så når jeg holder ferie så skal jeg havde min løn fra min ferie af kommunen. jeg fik afvide at der kunne være lidt bøvl med det første gang.. det var også i orden. nu er det så 4 gang jeg har holdt ferie og det har slet ikke gået som det skulle nogen af gangene. jeg skulle have pengene fra dem d.1 sammen med min "Alm" løn fra min arbejds plads MEN det får jeg bare ikke smiley det tidligste jeg har fået penge fra dem var d.16 i en måned. nu har jeg igen holdt lidt ferie mellem jul og nytår og står igen og skal have penge af dem. idag er det d. 10 og jeg har ikke fået mine penge endnu selvom ejg skulle have dem d.1 januar. det gør mig virkelig så sur jeg ringer til dem konstant og jeg får bare undskyldning på undskyldning hvergang. jeg bliver nød til at udskylde at betale et par af minbe regninger fordi jeg simpelten ikke har råd fordi de er så langsomme. jeg har det sådan lidt som om jeg har lidt lyst til at rive min flexjob bevilling fra hinanden fordi jeg simpelthen ikke gider det her cirkus hvergang jeg skal holde ferie. jeg skal holde ferie nu her igen i 2 uger og jeg tør sku ikke holde ferie fordi så ved jeg at jeg ikke får mine penge til siden igen og kan endnu engang ikke betale mine regninger :S

PUHAA det lettede smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forbanede Kommune :(
Kommentér på:
Forbanede Kommune :(

Annonce