Start arbejde = stop med amning {{forumTopicSubject}}
Ja jeg skal starte på arbejde i morgen, og ville høre jeres andres erfaringer med amning osv.
caroline er 11 måneder nu, og skal til at vendes fra, men hvordan gør man det bedst og nemmest for hende? hun vil ikke have moder mælks erstatning i flaske, ej heller kop, så det er ikke en mulighed.
hun bliver ammet om om morgenen når vi lige er vågnet, og så igen kort når hun kommer hjem fra vuggestue ca kl 15.30 og så igen inden hun bliver lagt i seng,
og så om natten hvis hun vågner og er helt ulykkelig bliver hun lagt til, men spiser ikke noget særligt der, tror mere det er trykhed for hende at hun gerne vil ligges til.
sådan ser vores dag ud nu, MEN nu skal det engang i mellem være hendes far som står op og aflevere i suggestue og hente hende, og han kan jo af gode grunde ikke amme hende, så hvad kan vi gøre så hun nemmere kommer over ikke at få sin mellemmad mere?
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
kan i ikke prøve at inde nogen andre hyggeting jeg tror på det er svært men jeg ammede ikke ret længe men hva med at bare at sidde og putte
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
børn er jo ikke dumme og hun er udemærket klar over at bryst hænger sammen med mor, så du kan sagtens fortsætte med at amme når du har mulighed for det, det betyder ikke at hun vil skrige efter det når det ikke er tilgængeligt
sep 2005
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
he he
ja det er nok bare mig der ikke kan følge det, jeg har en 2 årig der stadig bliver ammet, men der kan sagtens gå et par dage hvor han ikke får
sep 2005
Start arbejde = stop med amning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside