{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

C-Arbejde {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er der nogen der har et godt råd til hvordan at man får sin hund til at "lave et ordenligt bid" i ærmet??

Hans "start-bid" er perfekt. Men når han har haft det, slipper han så han "kun" bider med hjørnetænderne (Fast-bid)...
Det vil sige at han "hapser", holder ikke sit bid fast. :((

Gode råd søges!! c",)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  C-Arbejde
  • #1   9. dec 2008 hvilket ærme bider han i? tænker på materiale.

prøv at sætte en lidt "glattere" manchet på, eller prøv at starte med at snyde ham, sånn så han misser sit bid. det kan også tricke dem til at holde bedre fast når de så får bidet.

• #2   10. dec 2008 Jeg kan ski ikke lige huske hvad materiallet hedder.. smiley

Det hele går rigtig stærkt. Det ender med at han har sine to hjørnetænder sat fast. Men lige i starten af ærmet. smiley

Kan man få en manchet, der glider da??? Hvis ja, har du så ikke et link? :o)

• #3   11. dec 2008 oki, så er det nok bare en helt normal manchet i sånn noget vævet groft garn.
    jo man kan få flere forskellige manchetter der er "glatte", så det kræver at han holder fast for ikke at tabe byttet.

at han kun holder fast i yderkanten af ærmet kan jo også skyldes så meget andet.

• #4   11. dec 2008 Okay. Jeg prøver at kigge efter en forhandler.

At han fastholder i det yderste, er fordi at han er uerfaren og bare vil have sit bytte "ned-med-nakken" Han elsker det.

• #5   11. dec 2008 kenjan har dem.

hvor gammel er han?

• #6   12. dec 2008 Okay.

Jeg har snakket med Vordeingborg hundesport. De havde en "bedre" løsning. Han anbefalede mig at købe et styreærme. Han vil også vise mig hvad at jeg skal gøre. Så det prøver jeg lige.

Den manchet, er den lavet at glasfiber??

Han er 5 år.

• #7   15. dec 2008 nej så avenceret er det slet ikke. det er bare en manchet som er lavet af noget finere materiale og selve bide stykket er glattere. det gør bare at hunden skal holde bedre fast for ikke at miste ærmet.
    når han siger styreærme, mener han så sånn et man holder fast i med begge hænder? og det er jo ikke dig der skal gøre noget, det er figuranten, du skal bare støtte og opbakke din hund:o)

hvor længe har i trænet c arbejde?

Kommentér på:
C-Arbejde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce