609 visninger
|
Oprettet:
c arbejde {{forumTopicSubject}}
jeg kunne godt tænke mig at starte c arbejde med macho, men har ikke rigtig nogen erfaring med det så har lige nogle spørgsmål
1: hvor gammel skal han være før jeg begynder?
2: hvor længe skal jeg ha gået til lydighed med ham? og er det nødvendigt?
3: kan jeg træne det i en klub når han ikke har tavle?? og his ja hvor?? bor i kbh
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 126 Svar: 732
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Prøv evt hos DCH (det er ikke helt IPO, men de har også et program der indeholder lidt af det samme)
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Det er noget man træner i tæt samarbejde med uddannede figuranter når man ikke selv har års erfaring bag sig.
Lydighed skal der være.......Hvordan vil du ellers kunne kalde hunden til dig? Få den til at slippe på kommando ? "Holde" den ved en rygtransport? Bare for at stille enelte spørgsmål........
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.764
C arbejde er IKKE for noget man bare lige laver for sjov om lørdagen - det er noget der kræver rutine af både hund og fører
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 126 Svar: 732
er helt enig i at det ikke er noget man lager med.. de mennesker der prøvede ham i det har også rigtig mange års erfaring i det ( det var nede på proud danich dobermann kennelen) så skulle måske have formuleret mig mere klart..
han er meget lydig i forvejen og kan godt slippe på komando..
men er der ikke nogen der har nogen links eller numre til hvor jeg kan træne det hende?? for forstår ikke lige de der forkortelser
c arbejde