{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

c arbejde {{forumTopicSubject}}

jeg kunne godt tænke mig at starte c arbejde med macho, men har ikke rigtig nogen erfaring med det så har lige nogle spørgsmål
1: hvor gammel skal han være før jeg begynder?
2: hvor længe skal jeg ha gået til lydighed med ham? og er det nødvendigt?
3: kan jeg træne det i en klub når han ikke har tavle?? og his ja hvor?? bor i kbh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  c arbejde
  • #1   29. sep 2008 og ellers vil jeg bare høre om andres erfaring med denne form for arbejde.. han røvede det lidt for svoj i lørdags, og jeg har aldrig oplevet min hund så tilfreds

• #2   29. sep 2008 Det kræver i hvert fald at du har bestået gr A og B og jeg mener at det er ualmindelig svært at finde et sted du får lov at træne en AST uden tavle i den kategori.

Prøv evt hos DCH (det er ikke helt IPO, men de har også et program der indeholder lidt af det samme)

• #3   29. sep 2008 C-arbejde skal man dælme ikke "lege" med.

Det er noget man træner i tæt samarbejde med uddannede figuranter når man ikke selv har års erfaring bag sig.

Lydighed skal der være.......Hvordan vil du ellers kunne kalde hunden til dig? Få den til at slippe på kommando ? "Holde" den ved en rygtransport? Bare for at stille enelte spørgsmål........

• #4   29. sep 2008 Her må jeg slutte mig 110% til Famøse Famse janies ord

C arbejde er IKKE for noget man bare lige laver for sjov om lørdagen - det er noget der kræver rutine af både hund og fører

• #5   3. okt 2008 undskyld jeg først kommer på nu har ikke haft en computer..
    er helt enig i at det ikke er noget man lager med.. de mennesker der prøvede ham i det har også rigtig mange års erfaring i det ( det var nede på proud danich dobermann kennelen) så skulle måske have formuleret mig mere klart..
    han er meget lydig i forvejen og kan godt slippe på komando..
    men er der ikke nogen der har nogen links eller numre til hvor jeg kan træne det hende?? for forstår ikke lige de der forkortelser smiley

Kommentér på:
c arbejde

Annonce