HJÆLP!! Vores Hun hunde slås? {{forumTopicSubject}}
Ja, mig og min familie har et kæmpe problem, har for godt et lille halvt år siden , adopterede jeg en hvis hun hund, fra et dyreinternat , selvfølgelig med forældre opbakning, med ingen aning om at dette ville gå så galt, vi har nu 5 hunde, 1 lille gravhund (han), 1 stor blanding (han), 1 stor blanding(han), 1 stor schæfer (hun) , Og så den nye hvide som også er en hun hund og blanding. og problemet er så at vore 2 hun hunde slås ligeså snart at de kommer sammen , og vi vil selvfølgelig ikke af med nogen af dem. , vi har prøvet en hel del, med at gå med dem i snor ved siden af hinanden , og det kan de også godt, men ligeså snart man slipper dem begynder de at slås, dette er reduceret i af sende schæferen til dyrlægen og kommet hjem med 5-6 steng hver gang, nu søger vi råd her for at se om der er andre der har lige sådanne problemer og om der evt nogen der kan hjælpe os??
Please, vi har virkelig brug for råd og hjælp!!
jul 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 4 Emner: 124 Svar: 2.800
Man ska aldrig tage to tæver der er jævnalderende, det duer ikke hvis de begge to er alfa hunde.
Mvh
amanda
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 3
amanda F
de er overhovedet ikke lige så gamle den ene er ca 1 og et halvt år, og den anden er 8
jul 2008
og den anden 1½, jamen for dælen da, den gamle hund vil da ikke acceptere en tæve og den unge hund vil overtage.
Men uanset deres alder, så hav aldrig to alfa tæver i samme hus, jeg har desværre ikke nogen løsning, når det allerede er så galt som du beskriver, så ville jeg skynde mig at finde et godt hjem, til den sidst ankommne, det er da forfærdelig synd en så gammel tæve skal slås for sin position i jeres store flok.
Mvh
amanda
jun 2008
amanda F
vi beholder dem begge !!
for det er ikke noget problem at den ene er inde og den anden er i hundegård eller i udstuen, og vi så bytter rundt på dem,
og da jeg lytter hjemme fra inden for et års tid, så er det dumt at fjerne den sidst tilkome for det er min hund og jeg skal have hende med når jeg flytter så tak for dit ''ikke'' råd.!
jul 2008
Jeg skrev skam ingen steder at skylden er din, men måske en bog om hunde kunne være en hjælp for dig.
Mvh
amanda
jun 2008
amanda F
godt nok, for der er så mange der skriver vi bare skal skaffe os af med den ene og dette er ikke en løsning for vores familie, ellers tak (:
HJÆLP!! Vores Hun hunde slås?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside