{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

hjælp det klør {{forumTopicSubject}}

vi er kommet i den forbisteret pine med lopper vi er næsten lige flyttet og huset vi nu bor i var bombet med lopper vi kæmper en brag kamp med og udryde dem der er heller ikke så mange tilbage MEN DE ER HER desvære stadig bar ikke så mange vi har sprøjtet husen med bio eller som nogle også kalder det 810 hunden er blever opsumeret men frontlign vet combo samt fået en lille tur men frontlign i sprey form men de hopper sku stadig på hundene og bider dem og abby og fnis kan bare ikke tåle deres bid de klør og bider sig til blobs og tør ikke og sprøjte dem mere eller give dem flere pipetter vi sprøjter dagligt der hvor de sover og hele huset skal til og have en tur mere men indtil jeg har fået kål på dem hvad kan jeg smøre dem med eller noget så det ikke klør så meget jeg vasker dem hvor det er værst med medsingst jod sæbe smør sårene med klorhexedin salve samt tøre huden over med klorhexedin væske hvor jeg kan se de her bidt dem men syndes ikke rigtig det hjælper nok det tager toppen men syndes sku det er søndt for dem abby hun har bidt sår i armhulerne på sig selv så HJÆLP mine små stakler af med den kløen til jeg her fået buk på de helves plage ånde er der nogle der har et godt råd til mig mod kløe

sanne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp det klør
Kommentér på:
hjælp det klør

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce