{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Hjælp til renlighed.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

I fredags fik jeg min lille nye rottweilertæve Billa på 8 uger. Hun faldt ret godt til, og klarede køreturen herhjem i stiv pote. Første dag havde hun lidt med maven, så det endte i lidt uheld herhjemme, og er ikke sket siden.

Men men men.. Vi har et lille problem, som jeg nok har brug for hjælp med, eller bare gode råd..

Når vi går tur efter spisning, leg, når hun har drukket, og bare for at komme ud med hende, så tisser hun nogle gange udenfor, hvor vi roser hende op til skyerne, og giver godbid, eller kvitterer med leg. Hun får også klaret hendes "uheld" udenfor, hvorefter vi også roser hende enormt.

Men når vi så kommer hjem, så sker det ret tit at hun render lige ind under spisebordet, på det store hvide bløde tæppe, og tisser igen. Til tider når vi at få det stoppet ved at sige Nej Billa, og så tager vi hende ud igen, og andre gange når vi det slet ikke, og så må det ske. Hér skælder vi hende ikke ud, men vi roser hende bestemt heller ikke.

Jeg er godt klar over hun kun er en lille baby, og dette tager tid, men jeg kunne virkelig godt bruge nogle råd og noget hjælp til om jeg gør det rigtige, eller om I har nogle andre ideer til mig.

/HH

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til renlighed..
  • #1   16. sep 2008 som tommelfinger regl skal hun tisse hver gang hun; har leget, spist, sovet, drukket og det er ca. hver anden time...

Ellers må i prøve en gang i timen...

og så prøv at få hende til at tisse det samme sted hver gang for tryghedens skyld, det virker o´som om hun søger tryghed under bordet...'

bare et forslag, kan betrygge dig med at vores han var 20-22 uger får han var renlig..... ;o)

Kommentér på:
Hjælp til renlighed..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce