{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Freya har ingen fornemmelse for højde! {{forumTopicSubject}}

Ja Freya min gravhund, er kun fra sidst i februar måned, og ja, hun har ingen og jeg siger dig INGEN fornemmelse for højde! Det ender med at det går HELT galt en dag!

Okay..
Jeg ved ikk lige om i har set den, men jeg har en film herinde med Freya der "hopper" på trampolin.. Ingen af os (bortset fra min mor) ville tro at Freya ville overhovedet kunne TÆNKE på at hoppe ned derfra! Der er jo ret langt ned..
Men så en dag, dog jeg Freya op på trampolinen, og hun hoppede jo som hun plejede, men så begyndte Molly (vores anden gravhund) at gø (hun stod nede på jorden). Lige med det samme ville Freya ned og lege med hende, og så hoppede hun bare ned fra trampolinen! Lige midt i luften, havde jeg en refleks, så jeg sprang ud efter hende og greb hende.. Det var MIDT i luften, og jeg tør ikke tænke på hvad der ville ha' sket, hvis hun havde ramt jorden! smiley Gravhunde har jo en ryg der nemt kan blive skadet, og den kan nemt brække og sådan , og hun er jo kun omkring en halvt år! smiley Det var noget af det største chok jeg har fået til dato! Neeeeij hvor var jeg bange! smiley

Så var der os en anden gang, hvor at Freya og Molly de var ude i huset, og det var kun mig og min søster der var hjemme.. Så satte min søster og jeg så ind og så tv på hendes værelse.. Da jeg lige skulle ud og have noget at drikke ude i køkkenet, så jeg sgu at Freya stod oppe på vores spisebord! Det er ret højt, og hun stod ude på kanten af det, og skulle til at hoppe! Nej nej nej! Tænkte jeg.
Heldigvis nåede jeg lige at tage hende, inden hun sprang, men hun satte virkelig af til det! smiley

Os en dag hvor jeg kom hjem fra skole, var Freya og Molly ude i haven..
Da jeg stod ude ved min cykel, løb de jo såå glad hen til hegnet, og hoppede op af det og prøvede at komme hen til mig og sådan.. Det skal lige siges at vi er ved at plante en hæk, så hækken er på størrelse med hegnet ca. Men lige pludselig sprang Freya over hegnet! Tro det eller ej, og hegnet er 1 meter højt!!! Hun har gjort det 2 gange nu, og det er jo vildt!! Hun hopper bare, og hun vælter når hun lander og sådan.. Hun gav os en lille *Piv* da hun ramte jorden første gang! smiley
Seriøst, hun gør det fra SÅ mange ting, og tænk nu hvis hun brækker ryggen! smiley

Så spørger jeg jer; er der nogen måde at træne hende på, så hun ikke gør det, eller er det ikke noget man kan lave om på? smiley

Og har i prøvet det samme?
Jeg skriver fordi at jeg er VIRKELIG bange for at der sker noget slemt en dag, for jeg elsker hende SÅ højt! smiley

Kærlig hilsen Lærke..

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Freya har ingen fornemmelse for højde!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce