{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Diskussion {{forumTopicSubject}}

Har lige lyst til en god diskussion :b
Så her kommer emnet:

UDEORDNING I SKOLEN! ARG! xD
Ja ved ikk med jer, men hele min kommune har fundet ud af at vi er nogen rigtige fede børn her i Danmark, så derfor skal vi altså have udeordning...? *GG* Og det er jeg faktisk ret træt over! *G*

Så JA eller NEJ for at have udeordning i fritkvarterene og kom gerne med nogen argumenter smiley

Jeg siger helt afgjord NEJ for udeordning! Lidt argumeneter:
Jeg går i 8, og for os lidt større klasser, er der altså ikke mange ting man kan lave i frtkvarterene! Det er ikke sådan at vi gider at bruge lege stativerne for de små, for dem må vi ikk bruge *GG* Fodbold banerne er måske sjove nogen gange, men det er altså ikk alle der syntes det er det fedeste at bruge sin tid på at løbe efter en bold? Der er ikke engang plads til at man kan sidde og hygge snakke, for selv om vi har nogen store skolegårde, så har vi altså også mange elever, og man kan næsten ikk få luft! Så er der også vejrproblemmeren; Det er self. fint når solen skinner, men vi lever altså i et underligt land, hvor der også kommer regn, og jeg vil slet ikke tænke på når der kommer sne!
Så er der også lærene; Allerede 3 lærere er røget hjem pga. stress, og det kan altså godt være at det ikke er pga. udeordningen, men i stedet for at de kan sidde oppe på deres varme kontor og drikke kaffe og spise kage, skal de nu være dobbelt så mange i skolegården og nogen inde for at smide de utilfredse børn ud. Sammentid skaber det jo heller ikke en god stemning for lærere og elever?
Nu står vi så også her og vores nye store kantine åbner snart, men hvis man ikke må være indenfor i fritkvarterene, så glæder jeg mig i vært fald ikk til de 10 min. hvor man må spise sin mad. Skal alle 700 elever så samles på samme tid, ét sted!?
+ Kan vi heller ikke bruge vore bibliotek mer, for før da man havde lektier for, eller noget, kunne man gå på biblioteket i fritkvarterene og låne sine bøger, eller hva man nu skal, men nu er man altså nød til det i timerne?
Tsk Tsk! Kan finde mange gode grunde til at vi ikk skal ha udeordning! :b

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diskussion
Kommentér på:
Diskussion

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce