840 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

dårlige diskussion. dårlige diskussion.

hej alle..
har nu fulgt med i mange af diskussionerne ang papir eller ej, og det ender altid med at folk skæntes, og der kommer en dårlig stemning... kan vi ikke stoppe det, dem der har papirhund, det er fint for dem, det er det de vil have.. og dem uden papir, de er også godt, lad os alle blive enig om at det er alle en hund, de har 4 ben, en hale, og våd snude...
hunden er nok pisse ligeglad om der er papir eller ej, den ville alligevel nok æde det, hvis i viste det til den...
så kan vi ik prøve at stoppe de grimme diskkussioner...
håber der er nogen med samme mening...
hilsen Pernille

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dårlige diskussion.
  • #1   4. jul 2007 Er enig med Reese

Det ville da være røv sygt hvis alle altid var enige ...

• #2   4. jul 2007 Pernille N : helt enig!!

• #3   4. jul 2007 helt enig, men der behøves ikke blive en dårlig stemning.. man kan godt diskuter uden man behøver at svine... det er okai at have en mening, og holde fast i den, men man skal ikke prøve at lave andres om, fordi de ikke deler ens mening...

• #4   4. jul 2007 Ahh synes da der skal være plads til diskussioner....De rykker vel lidt ved os alle, når argumenterne drøner gennem luften *ss*

• #5   4. jul 2007 der skal klart være plads til diskutionerne, men jeg blir bare så træt af at se de samme diskutioner om og om igen.

• #6   4. jul 2007 Jeg må sige jeg er nok en af de skyldige i den debat...men det skyldes at jeg ikke lider i stilhed...og har intet imod hunde med papir...man skal bare ikke blive personlig og svine folk til...så råber jeg altså højt:-D

• #8   4. jul 2007 Godt sagt Humble ;O)
    DET ku ha været mig, der sagde det.. ØV, bar` det var mig GGgg

• #9   4. jul 2007 diskussioner er super, så længe det forgår i en god tone... men papir eller ej, det er en hund.. eller er det, min er gået i seng nu, ligger fint med hovdet på hovdepuden (gør hun altid) er det en hund eller va... smiler nat nat alle..
    ps kik lige mit nye forside billede, er selv ret stolt af det, syntes det ser idylisk ud...

sorry stavefejl, ønske migen staveplade til jul ;O)

• #12   5. jul 2007 Det er vel ikke sort/hvid alle har vel en hund de elsker..........

• #15   5. jul 2007 Mie....Jeg tror meget det er prisen der spiller ind der. Eller også henter folk den fra internater og lign....

• #18   5. jul 2007 Mie....Ja jeg er overbevist om det...Hvorfor give 8-9000 kr for en newf, hvis man kan få den for 6000. kr....Det er jo kun naboens hund der bliver syg....Ingen moralprædike af nogen art...Har tidligere haft sunde og raske nuffer uden tavle.....

• #20   5. jul 2007 Ved jeg ikke om jeg vil give dig helt ret....Vi har jo desværre heller ingen garanti på vores med stambog

• #22   5. jul 2007 Hvis debatten kunne holdes på et plan hvor folk ikke vender den til "MIN hund er alstå lige såmeget værd", "Jeg kender en....", "Jeg har haft......" osv, villle det være pragtfuldt.

Det irriterer mig rent ud, folk straks tager ting personligt, straks går i forsvarsposition og straks skal finde eksempler på det modsatte.

• #23   5. jul 2007 Mie nu med .............grunden til, at jeg har købt uden tavle er ganske simpel........blandninger har ikke tavle ;o)

Og m.h.t disse diskutioner.............selvfølgelig skal vi have de diskutioner...........de har og vil altid være der..........og uanset hvor mange gange vi tager den, så bliver vi aldrig enige..........men det er vel heller ikke formålet med en diskution.............;o)

Men selvfølgelig skal man ikke svine hinanden til og blive personlige...........men må tilstå.........jeg har aldrig oplevet, at jeg er blevet svinet til herinde p.g.a mit valg af hund.........og den er endda en af de "grimme".....ikke blot en ude tavle men en blandning *G*

Måske problemet er større når det drejer sig om ægte uden tavle......tjaa....jeg ved det ikke.?

• #24   5. jul 2007 Smilende Susie.........Du er da i det mindste på en side.

Jeg er både det ene og andet da jeg har en af hver. Tavlehund, og "kaos"blanding ;o)

Jeg har heller aldrig hørt et ondt om Carlos. Men jeg tager så heller ikke tingene personligt. Jeg har ikke behov for at forsvarer mit valg. Men jeg har et behov for at komme med min mening :o)

• #27   5. jul 2007 Jeg tror folk får flere "hug" hvis de har en race hun uden tavle end en blanding...det er hvad jeg har oplevet....

• #28   5. jul 2007 Indlæg med, min hund med tavle er sundere smukkere, og bedre end blandingshunde og hunde uden tavle, synes jeg er interessant underholdning. Ingen indlæg har endnu flyttet min egen holdning, at en hund uden tavle kan være lige så god som den med tavle, hvis jeg altså ikke lige vil gå på udstilling. Jeg synes også det er interessant at den debat kan blive ved og ved. Men god underholdnuing på en kedelig regnvejrsdag.

• #29   5. jul 2007 Anja....får de virkelig de hug, eller er det hvad der bliver tolket?

Jeg ser det som tolkning, og folk selv ryger i forsvar.......

• #30   5. jul 2007 Anja...Det har du vist ret i.....

• #31   5. jul 2007 Janie F: tja jeg har da selv fået en del af huggene og jeg går somudgangspunkt ikke i forsvar da jeg synes det er dejligt med forskellige meninger...jeg taler af den erfaring jeg har draget mig...

Kommentér på:
dårlige diskussion.

Annonce