{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

diskussion i hjemmet... {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg er en lykkelig border collie ejer, dog roder jeg med lidt hundesnak...
Hjemme hos os er vi kommet lidt i et dilemma da vores border collie hvalp Bailey er blevet halt. Hun er halt på HF (højre forben), og vi ved ikke hvad der er galt.
Hvis hun står normalt og vi løfter det "raske" ben, falder hun sammen, men vi kan berøre alt hvad vi vil uden det ligner det smerter på nogen måde. Hvad der kan være sket eller hvad der er galt ved vi ikke.
Min far har dog den ide at det er kommet ved at vi gik en tur og derefter legede hun næsten en time med to andre border collier fra hendes hvalpehold, men halten er først kommet her noget tid efter.
jeg tror det er sket ved at hun har prøvet at hoppe op på vores trampolin og hvorefter hun er hoppet ned og så har hendes ben sat sig fast i en af de huller der er ude rundt i kanten af trampolinen.
Vi er også lidt i tvivl om hvor lange ture vi må gå med hende. nogen ture kan runde op på en hel time, det er selvfølgelig kun dage hvor vejret ikke er overdrevent solskin selv om hun ikke bliver varme påvirket.

Vi skal til dyrlæge i morgen men er dog lidt utryg ved det, og vi ved jo heller ikke hvor lange ture vi skal gå.
Tak fordi du gad og læse hele teksten håber i kan hjælpe smiley
(billedet er taget før hun blev halt)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  diskussion i hjemmet...
Kommentér på:
diskussion i hjemmet...

Annonce