hjælp.. DAMP???? {{forumTopicSubject}}
hej..
håber nogle kan hjælpe mig..
vores yngste hund Jason, tror vi har DAMP:.. han ødelægger alt der ser spænende ud når de er alene hjemme.. han er ikk til at få til at falde til ro om dagen (han sover fint om natten, heldigvis) når jeg er ude og gå med dem, er der bare over meget energi i ham.. (det er til at få gråhår af)
han kan ikk forstå¨når vi har skældt ham ud at han ikke må gøre det igen.. han bliver ved og ved og ved, sådan har det været de sidste 3 mdr..
når de skal ud og tisse og div. ting, går der ikk 2 minutter før han næsten graver hele haven op. eller løber frem og tilbage konstant..
når han er inde hopper han op og ned af sofanen, nærmest også op af væggen...
er der nogle der ved noget om det måske kan være DAMP????
ligger 4-5 spor dagligt, og han bliver overhovedet ikk træt i hovedet af det.. ved virkelig ikk hvad jeg skal gøre..
jun 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 386
Hvad træner i ud over spor? Med en klog hund skal der hele tiden nye udfordringer til for at de bliver trætte i hovedet, dog skal man også passe på at der ikke er for mange forskellige, da de jo helst ikke skulle gå hen og blive forvirret. Det er en ballancegang, men du vil nok opdage hvis du giver ham for mange udfordringer for så vi han ikke udføre nogle af dem.
Men mon ikke noget af den DAMP vores hunde lide af går af med tiden, det håber jeg da lidt på ;-)))
jun 2008
Der er mindst en:
bevagelseszoner= bevægelseszoner
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 69
mange tak... vi må prøve at gøre sådan noget selv om vi har prøvet, han ødelægger dørekamme ovs. fordi han vil ud.
apr 2008
apr 2008
apr 2008
har ikk været udsat for noget så voldsomt med andre hunde
apr 2008
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 40
jun 2008
apr 2008
jeg var oppe ved dyrelægen igår.. han kunne godt se at han er utrolig aktiv (mere end "normale" hvalpe er) han mener det ville være en go ide at få han kastereret, det ville vist hjælpe en del på det... men jeg ved ikk helt
jun 2008
hjælp.. DAMP????
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside