{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
800 visninger | Oprettet:

Ben problemer {{forumTopicSubject}}

Jeg har lldit problemer med at få min hund til at spise ben. Hun er ikke så stor (5 kilo) og kan ikke klare de helt store ben. Jeg har så fået at vide i Barf centret at kyllinge skrog og kyllingehalse skulle kunne dække behovet.

Men min hun gider ikke kyllingehalse eller skrog. Hun æder det kun hvis jeg nærmest sulter hende. Har i gode idéer til hvordan jeg kan dække benbehovet??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ben problemer
  • #1   18. aug 2008 ribben fra forskellige dyr? det burde hunden godt kunne spise =)

der er også andet fjerkræ end lige kylling og kalkun

struds, and, gås, fasan, due er bare lige nogle jeg hurtigt kom på =)

• #3   18. aug 2008 Haler og ribben er en super idé. Det er desværre ikke kun kyllingen hun ikke gider, men alt fjerkræ. Har efterhånden prøvet det meste.

Hun kan godt spise stegeben, men spiser kun kødet og gnaver så lidt i benet. Jeg er lidt i tvivl om det dækker hendes behov? Skal hunden spise benet, altså hele benet?

• #4   18. aug 2008 Min hund vejer 4 kg og hans livret er andelår. Han kan ikke fordrage det and, man kan købe hos dbc, men frosne andelår fra supermarkedet er det bedste han ved. Jeg klipper det godt nok lige ud i nogle mindre stykker så han kan overskue det, men så spiser han både kød og knaser benet:o)

• #5   18. aug 2008 Chirsta - joda, jeg mener RHM smiley

Og Mia, jeg har også prøvet andelår, desværre uden succes. Hvis hun selv kunne bestemme levede hun af kallun smiley

Michelle, god idé med tilskuddet. Jeg er lidt bekymret for om hun er dækket ind nu. Jeg må lige forbi butikken og høre her en af dagene.

• #7   18. aug 2008 Det var også rigtig hundemad, jeg byttede bare lidt rundt på det:) Jeg vil forsøge med ribben, og ellers tilskud. Tusind tak for jeres svar:)

• #8   18. aug 2008 Fruit batten- det er generelt alt fjerkræ. Jeg har tænkt mig at blive ved med at prøve, men det ser ikke lovende ud. Derfor tror jeg hun skal dækkes ind på anden vis. Vil lige kigge nærmere på de spormineraler du nævner.

Daisie - god idé at save benene ud i mindre stykker. På den måde kan hun måske spise hele ben, der ikke er fra fjerkræ.

Er der nogen af jer der ved om man kan købe hel kanin, elelr kanin med ben nogen steder? For der må benene jo være ret små.

• #9   18. aug 2008 Så vil jeg da lige et smut forbi dyrlægen i løbet af ugen:) Tak for rådet.

I det mindste kan jeg bruge det som supplement, og så stadig forsøge med fjerkræ indimellem. Jeg håber stadig at hun får smag for det en dag!

• #10   19. aug 2008 Ej, jamen så skal jeg da i gang med at save. Det er bestemt et forsøg værd!!

Kommentér på:
Ben problemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce