Hund bider Hund ): {{forumTopicSubject}}
Tyson og Sherry er jo lidt vilde når de leger. Men ligefram at bruge Tysons ben som kødben er lige en tand for meget.:)
Her på det sidste sys jeg godt nok at det er blevet en del vildere end tidligere.
Sherry er begyndt at nærmest overfalde stakkels Tyson og ligger ham ned og bider ham i bagbenene? Jeg har nu sagt op til flere gange slut, men intet hjælper hun bliver bare ved.
Nu er det nået så vidt da jeg lukkede dem ind fra haven i middags havde han bold på benet, og et sår.
Jeg sad så og tænkte om man kunne smøre hans ben med eller andet så hun lader dem være eller om i måske havde en idé til hvordan jeg får det stoppet??
Mvh. Maria og stakkels Tyson.
mar 2008
Følger: 1 Svar: 2
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 27
verdens bedste- Ja det ser også ret vildt ud. Hun er jo 4 gange mindre end ham, utroligt han ikke siger noget til hende.
Endag kom han humpende på vej ind med Sherry hængede i benene på ham. Hun er jo ikke normal:)
apr 2008
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 567
I så fald kunne du køre hende træt i Høng hundeskov eller tage med os i Kalundborg hundeskov
Dér er der med garanti nogen der kan køre hende flad og gi' igen, hvis hun trænger til en lærestreg hihi :-))
Ellers ville jeg sprøjte en stråle vand i hovedet på hende, hvergang hun bider i hans ben.. hvis Caine begynder på noget åndsvagt, såsom at provokere de andre hanhunde eller lign., når vi er i skoven, får han lige et pift med vandet og samtidig et nej og så køler han af igen Dejlig, smertefri opdragelsesmetode :-))
maj 2008
Hvis du kommer en dag må du meget gerne skrive en besked til mig, jeg vil mere en gerne med. Jeg pakker gerne barnevogn, barn og hund i bilen.
Det med vandet vil jeg prøve.:)
apr 2008
maj 2008
apr 2008
maj 2008
De gange jeg ha været i høng, har jeg bare haft noget legetøj med det sys hun nu var rigtig hyggeligt:)
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 91 Svar: 851
maj 2008
Hund bider Hund ):
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside