1.289 visninger
|
Oprettet:
Min hund "bider" {{forumTopicSubject}}
Hej alle hunde elskere
Når mig og min mor er ude at gå tur med vores hund, brune labrador Simba på ca. 9 måneder, så slipper vi ham løs og han raner fint ved siden af os men så lige pludselig hopper han op og bider efter os self ikke helt vildt hård men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med ham.
Håber i kan hjælpe mig.
Sarah Svendsen
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.082
Mit bud ville være simpelthen at droppe kontakt og sjov når han bider, og så finde på noget sjovt at lave med ham når han ikke gør -så han finder ud af en mere hensigtsmæssig måde at lege med jer på.
Hvad laver i på gåturene? Er det bare at gpå fra A til B, eller foretager i jer sjove ting med hunden undervejs?
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 181
Som Michelle siger, ignorer hans adfærd og ikke belønne ham for det.
Når han er stoppet kan du kaste en pind eller en bold hvis du har det med.
dec 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 66
aug 2013
Så er der altså ikke noget at være bange for, det er helt normalt for dem at prøve grænser af når de kommer i "lømmel-alderen" aka. teenager.
Hvis i har problemer med at se hvor han er, så kan i købe et lyshalsbånd. De kan fås meget billigt og er gode her om vinteren
dec 2010
aug 2013
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 384
Han prøver at lave sjov og ballade med jer, han er jo stadig ikke ret gammel
Også selvfølgelig rose når hunden fortager sig noget andet end at oppe op og ned af jer evt. kaste en pind, godbid eller en bold.
dec 2010
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 552 Svar: 31.082
Jeg ville ikke være spor bekymret -der er intet usædvanligt i adfærden, Ej heller i at hunden har lyd på år den gør det. Det handler bare om at lære den at den altså må fokusere det på noget andet end at tygge i jer
dec 2010
Min hund "bider"