{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget må den røre?
  • #1   12. jul 2008 Helst ikke - den skal helst sidde så tæt som overhovedet muligt uden at røre dig.
    Poten på foden - jeg kunne forestille mig, at de rigtig dygtige dommere ville nævne det i de store konkurrencer ;o) Du ved - marginalerne ;o)

• #2   12. jul 2008 Ha ha ja mener også det er hvad jeg har hørt at de helst ikke må røre.
    Min har bare fået den tendens til at selvom han sidder der hvor han skal, så svinger han lige den højre pote op på min fod.

Hvordan lærer jeg ham at tage en smule afstand ved indkald? han sidder næsten på mine fødder

• #3   12. jul 2008 Den der med poten i på foden, den må jeg lige have ind og vende i de små grå - der er ikke lige nogen hurraløsning på tungen der ;o))))

Du skriver, at han NÆSTEN sidder på dine fødder - det må han jo godt. Det er først et problem, hvis han rent faktisk lander ovenpå dig i indløbet.

Løber han godt ind, og sidder lige uden at ramme dig?

• #4   12. jul 2008 når jeg mener at han næsten sidder på mine fødder så er det med hans numse, han står med forpoterne på mine fødder.
    Men ja han løber godt ind til mig og ofte løber han lige ind i mig, så det gælder om at stå så jeg har super balance

• #5   12. jul 2008 Der er jo et par muligheder. Du kan tage et skridt fremad lige inden han kommer ind..

Eller - og det synes jeg nok er bedst, at sige et langstrakt SIIIT, i det sidste stykke af indløbet. Det får hunden til at komme ind lidt mindre voldsomt ;o)

• #6   12. jul 2008 tusinde tak smiley det må jeg prøve smiley tak for hjælpen

• #7   12. jul 2008 Velbekomme - melder du lige tilbage, om det virker?

• #8   12. jul 2008 selvfølgelig smiley skal ud og prøve det her om lidt

• #9   12. jul 2008 Tja, jeg arbejder da for at hun skal sætte en fod oven på min når hun sidder foran, er da aldrig blevet trukket for det endnu, men hun løber aldrig ind i mig under indkald.

• #10   12. jul 2008 så har jeg været ude og prøve ch's metode med at sige et langt sit, og den virkede smiley så det var dejligt..

og vejret var varmt smiley

• #11   13. jul 2008 susi- jeg vil prøve at belønne kun når han ikke sætter poten på foden så:)

Det med at ha bolden under hagen til indkaldet, den brugte jeg selv engang, men der hoppede han op i hovedet på mig og stortset væltede mig, hehe, jeg er jo ikke så stor smiley

Kommentér på:
hvor meget må den røre?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce