{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Sofie
Sofie
Emner: 14 Svar: 105

Hvor meget må en hvalp tisse? {{forumTopicSubject}}

Hvor ofte er det normalt, at en hvalp omkring 14 ugers alderen tisser? Jeg synes ikke hun drikker mere end normalt, men jeg synes at hun tisser ret ofte.
Jeg tror bekymringen kommer af, at nogle af vores venners hvalp er blevet aflivet grundet en nyresygdom, der gjorde at den tissede og drak meget, så det er rart at vide, hvad der er normalt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget må en hvalp tisse?
  • #2   20. nov 2017 Hvalpe - specielt tæver, der tisser meget kan meget sandsynligt lide af blærebetændelse, der som udgangspunkt er ret nemt at komme over med en omgang penicilin efter en dyrkning af bakterierne og se hvad der kan slå dem ihjel.

Tror normalt er et vidt begreb - men sunde rask hvalpe kan nemt tisse hver time - og stadig have uheld på gulvet i mellem tiden. Ziva havde mange flere tissetåre ml. 13-16 end noget andet tidspunkt på dagen. Men Ziva er et dumt udgangspunkt da hun egentlig havde blærebetændelse i nogle perioder.

Er du i tvivl vil jeg virkelig anbefale at betale 290 for en urinprøve. Det er småpenge og det er så meget nemmere at slå ned, inden det slår ordentligt igennem

Kommentér på:
Hvor meget må en hvalp tisse?

Annonce