Hunde hygge tilladt næsten at skrive hvad man vil

Hunde hygge tilladt næsten at skrive hvad man vil

Medlemmer: 712
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
756 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

1-5 rigtige venner 1-5 rigtige venner

Nogle siger at man har rigtig mange venner men det er løgn. Man har nemlig kun 1-5 rigtige venner hele livet igénnem. Resten er kammerater.

Jeg hørte det igår fra en dreng jeg var sammen med og det tænkte jeg så lidt over og kom frem til at jeg end til videre har 1 rigtig ven. Og det er min bedste veninde Elizabeth. Vi har aldrig skændes om noget, kun små ting som ikke betyder noget som f.eks en plakat som jeg synes er flot og som hun synes er grim ;D Vi er viildt forskellige men føler at vi er 1 person til sammen. Mine tidligere bedste veninder har tit været sur på mig når jeg gør noget forkert men Elizabeth hun føler med mig og vi tilgiver altid hinanden for vi snakker tingene igennem altså face to face og ikke over mobil hvor man tit kan misforstå hinanden fordi der ikke er nogen kropssprog. Det er godt nok sjovt at tænke på. Så man har 1-5 rigtige venner i sit liv. Resten er bare gode kammerater. Hvis man tænker godt over det og forstår hvad jeg skriver så kan i nok også finde ud af hvor mange i har end til videre.

-Sally, Bella og Lady.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1-5 rigtige venner
  • #1   11. jul 2008 Jeg har vist oss kun en sand veninde. (; Ane. Hun er bare den bedste . (; ( Ane *Team terrier* smiley )

- Ellers er andre vist kun kammerater. (;

• #2   11. jul 2008 hmm tænke tænke .. tror kun selv jeg har en (iøjeblikket) andre er bare 'gode ven(inder) man sårn er sammen med forsjovt (?)

men det er nook Fraser/Amanda for det er noget aned - vi har aldrig skændtes xd om nogetsomhelst smiley

• #3   11. jul 2008 en rigtig ven er en som kommer i de rigtige hårde tider, og ikke kun pga. man har et fedt job og gode penge...

havde en episode med min lillebror havde fået leukæmi (blodkræft i rygmarven) der var 4 der skrev til mig om hvordan jeg havde det og de var kede af at hører det forfærdelige der nu var sket, 4 ud af de 356 kontakt personer jeg har på min telefon....

det rigtige venner!

• #4   11. jul 2008 stoler kun på mig selv så har en og hende er jeg kanon glad for. . Ellers er der kun "venner som i siger"

• #5   11. jul 2008 jeg har ingen de er nemlig smuttet da jeg blev mor

• #6   11. jul 2008 ditte: jeg må indrømme at have glemt et par venner efter de blev mødre.. men jeg følte de voksede fra mig:-S

• #7   11. jul 2008 malen
    tror også det er sådan med mine
    den ene hun sagde rent ud sagt hun ikke gad mig fordi børn var klamme og der gik det jo så op for mig hun ikke var min veninde

den anden har jeg gjort alt for at prøve at få hende ind i det hele hun er gudmor og får alt at vide men hun kommer ikke og besøger mig og slet ikke hvis han er oppe og må indrømme jeg savner hende
    jeg savner en at være fortrolig med

• #8   12. jul 2008 det er meget forståeligt ditte: men man bliver bare nød til at huske på alt hvad der skete med dig i gemmen graviditeten.. og ikke minst da barnet kom.. plusseligt griner man ik af de sammen ting og man har ik de samme interrasser.. går du ik i en mødregruppe.. der er der massere folk der osse er din situation:-) jeg troede faktisk det var oblgatorisk..

• #9   12. jul 2008 Ja, det er surt når venner og veninder smutter. Havde også en bedste veninde fra Thailand og hun var herre sød og vi havde super meget tilfælles men så lige pludselig blev hun mere og mere stædig og hun sagde at hun ville dø og alt muligt og jeg prøvede at rette om på det men så sagde hun at jeg ikke hjalp hende og det gjorde jeg da! For da hun en dag stod med en kniv og sagde farvel til mig så tog jeg kniven ud af hånden på hende og sagde at hun skulle stoppe det med det samme, og så beskyldte hun mig for at være en rædsom ven. Men så en måned efter havde hun det godt igen og hun sagde undskyld men så blev hun sur igen og sagde at hun ikke ville kendes ved mig og hun sagde at jeg havde startet rygte om hende, og hvad ved jeg, og så fandt jeg ud af, at det ikke var det værd. Hun styrede jo nærmest mit liv.! Så nu sagde jeg til hende at hvis det er sådan hun føler om mig så vil jeg ikke være hendes bedste veninde eller noget, for det var for svært!

Et par måneder efter sagde hun undskyld og nu er vi bare venner.

• #10   12. jul 2008 •Sally, på ferie fra d. 15- 28 juli. God sommer • : Uha. Det lyder iiik rart. ;s Det må have været en streng periode. Men det er godt at i er venner 'igen'. (;

• #11   12. jul 2008 •Sally, på ferie fra d. 15- 28 juli. God sommer • :
    syygt maan ! (; godt du stopped hende, iik en rar situation s:

• #12   13. jul 2008 Frasse: Nej er du gal, jeg græd også tit, for jeg var bange for hvad hun ville gøre når jeg f.eks var hjemme hos hende og hun sagde at hun skulle på toilettet så var jeg altid tæt på så jeg kunne høre om der var liv derinde, og engang så åbnede jeg en skuffe på hendes værelse og så lå der et brev som jeg så åbnede og der stod: "Kære Sally. Undskyld for alt hvad jeg har gjort men det er slut nu. Nu skal jeg ikke dø mere.." og sådan blev det faktisk ved. Men jeg satte mig til at tale med hende og forklarede hende at hun faktisk havde et godt liv og der var da ikke grund til at dø for hun er som hun er og det er okay. Alle skal jo leve. Og det forstod hun så småt og hun er stoppet nu. Meen jaa, godt vi er venner ;P

Ane: Nej, det var altså sygt scary.

• #13   13. jul 2008 det kan jeg sku godt forstå ! (;

• #14   13. jul 2008 Jeps

• #15   14. jul 2008 Heeh okay. Tror faktisk at jeg har en til: Waheed c(; Min x'kæreste som jeg er vildt gode venner med smiley

Kommentér på:
1-5 rigtige venner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce