{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

fransk hvalp kaster op. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..
Min kæreste og jeg har lige købt en skøn fransk bulldog hvalp, men hun kaster desværre op, (slim og mad). Vi havde købt alm. hvalpefoder på dyrehospitalet, men det kunne hun slet ikke tåle. Nu har vi købt specialfoder til hvalpe (til sarte maver osv.) men hun kaster stadig op, dog slet ikke i så store mængder som tidligere. Vi bløder hendes mad op i kogende vand og lader det køle af, derefter blander vi det med lidt A38 ( efter dyrlægens avisning). Hun spiser ikke den anbefalede mængde i løbet af dagen hvilket er 110g, hun spiser nok 50-60g. Hun kaster op ca 1-5 min efter hun har spist (ikke hver gang) og efter anstrengelse i form af leg med andre hunde. Hun har også svært ved at drikke vand. Hun bøvser, gylper, hikker og prutter tit i løbet af dagen. Vores dyrlæge snakker om at det måske kan være slapt spiserør, men så burde hun vel kaste op hver gang? Hun er en meget glad og legesyg pige og man kan slet ikke se på hende at hun fejler noget. Hvad kan det være? Håber i kan hjælpe os!! På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fransk hvalp kaster op.
Kommentér på:
fransk hvalp kaster op.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce