{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Ikke gode venner {{forumTopicSubject}}

Balder og jeg er ikke de bedste venner lige for tiden..
Var ved dyrlægen, fordi han slikkede meget på hans ene pote, og så var den helt rød mellem trædepuderne.

Så nu står den på piller, vask af pote samt en gang chorhexidin (staves) hver dag i en uge...

vasken og chorhexidin ja der er vi dælme ikke gode venner, det ville nu være nemmere hvis man bare kunne forklare sin hund at det er for dens egen skyld, man gør som man gør;-))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke gode venner
  • #1   18. jun 2008 Øv ja, det kan jeg godt forestille mig giver lidt besvær.

God bedring til Balder:o)

• #2   18. jun 2008 Tak - Kan godt forestille mig at det gør ondt, men sådan er det jo - Så håber vi bare at det hurtigt går over ;-))

• #3   18. jun 2008 Ja det er der ingen tvivl om at han tænker ;-))

Og kigger man på poten, så er der da heller ingen tvivl om at det gør ondt ;-(

• #4   19. jun 2008 Ja lige præcis Beanmor. Sådan er det også når Snælda er i nærheden af vand. Hun løber skrigende (næsten da) bort hver gang hun bare ser der er vand i farevandet. Da hun skulle vaskes rystede hele hendes krop også bare. Og så når hendes puffede pels blev våd og hun sad i hjørnet i bruseren og rystede, så blev jeg sgu helt trist.

Træls de ikke snakker menneskesprog ja... Så man kan forklare dem at det er overstået lige om lidt!

Kommentér på:
Ikke gode venner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce