{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Ikke så gode venner med min {{forumTopicSubject}}

seng lige i øjeblikket. Går jeg i seng til normal tid (ml. ti og elleve), ja så synes sengen lige pludselig at jeg ikke skal sove i den. Natten til i dag drattede jeg først om halv tre, og skulle op kl. otte. Har ikke sovet siden, og er slet ikke træt.

Bliver sidden til jeg dratter i søvn, og så må jeg gå i søvne ind i seng. Manden er gået for længst, men jeg gider ikke skal slås med min seng igen i nat.

Er der noget der i perioder kan have det på samme måde. Det er skisme møgirriterende - arghhh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke så gode venner med min
  • #4   8. sep 2007 Har i prøvet sofaen..he he min den springer automatisk på ryggen af mig, og i samarbejde med fejrnsynet varer det ikke længe før man er bedøvet...he he.

Men ja, det er træls, når sengen bare bliver ved med at holde en vågen.

• #6   8. sep 2007 team-hopla: nu er jeg ikke tudse-gammel, men jeg ved nu ikke om det er en teenage ting, for jeg sover også så snart jeg lægger hoved på puden og så vågner jeg først når vækkeuret ringer, eller 10 timer efter, når min krop synes jeg er 100% udhvilet smiley

Dog gælder det kun om aftenen. Jeg kan umuligt sove midt om dagen, medmindre jeg selvfølgelig ikke har fået søvn i over et døgn.

• #8   8. sep 2007 Sofa kan kun bruges til at falde i søvn på - sove på den kan jeg ikke. Så vågner jeg hver 2. minut og aner ikke hvor jeg er. Underligt.

Plejer også at være glad for min seng, men ikke lige i øjeblikket.

• #9   8. sep 2007 Jeg er faldet i søvn på sofaen 3 gange i hele mit liv og jeg hader at sove på sofaer.

• #10   8. sep 2007 De eneste tidpunkter hvor jeg ikke har søvnproblemer er når hverdagen bliver så punktlig, at man skal op på samme tidspunkt hver dag - og hvis dagen ikke har alt for store udsving - altså at man har enormt travlt den ene dag og slapper af dagen efter..

Det værste er, når man er skide træt, men bare kan mærke at man vil ligge vågen den halve nat, hvis man går i seng NU.....

• #11   8. sep 2007 -Men sofaen kan jeg tit og ofte falde i søvn på - det er det med at gå ind i sin seng, der er værre:-)

Kommentér på:
Ikke så gode venner med min

Annonce