Fotograferne

Fotograferne

Medlemmer: 328
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

kritik og hjælp søges kritik og hjælp søges

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

- dette billede er taget af Dixy her inde fra HG og modellen er en som har kontaktet mig som skulle lave billeder til sin kæreste.

Jeg vil gerne have jeres mening til disse tre billeder, da jeg har to model som gerne vil have lavet noget ligende med samme hund. Jeg overvejer lidt og finde på noget andet, evt med samme hund men måske flere, for at gøre det mere interessant for de nye modeller.
Overvejer også kraftigt at kaste en hest med i billedet med de nye modeller og måske en ørn, eller inde på en fed lokation med nogle store ara papegøjer, men bliver det for meget eller hvad sys I?
Jeg gider bare ikke at lave billeder som er set før, hvor folk siger... "ahhhh ikke et mere af de der billeder"
Og syntes ikke jeg ser ret mange portræt/modelbilleder med dyr på den måde.
har også en bekendt der arbejder i zoologiskhave og overvejer at tage billeder med små tigerunger eller hvad man nu kan få lov til der ude. Dette er dog kun ønsketænkning, tør slet ikke håbe på om det kan lade sige gøre.

resten af billederne kan ses på www.CalaArt.dk - hvis det har jeres interesse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kritik og hjælp søges
  • #1   17. jun 2008 Hov glemte at vise hundens profil - flot stine

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13914 - her er hunden på billederne, virkelig smuk og nem at arbejde med, hvis nogen skulle have lyst til at låne hende. Er sikker på at Mette gladeligt låner hende ud :O)

• #2   17. jun 2008 Jeg kan bedst lide det første billede. Det viser hundens og menneskets personlighed bedst. Men jeg tror, at jeg ville have haft hunden til at sidde ned i stedet. Det synes jeg, ser lidt mere stilfuldt ud.

Men ellers rigtig flotte billeder.
    Og dine idéer med tigerunger osv. lyder super - hvis du altså får lov til det.

• #3   17. jun 2008 Hej Stine

kiggede lige på din side, fandme mange flotte billeder du har derinde smiley

• #4   17. jun 2008 Katharina... tak skal du have. Det glæder mig at du kan lide dem. Ja Dixy står med vilje op for at hun er i samme øjnhøjde som modellen. Der er også billeder hvor hun sidder ned, syntes dog ikke det fungere så godt som det her.

• #5   17. jun 2008 Rene - TAK skal du have, det glæder mig... har du evt nogle forslag til et nyt shoot med de to modeller?

• #6   17. jun 2008 Wauw - meget lækre billeder... er vild med stemningen - lidt dyster/dunkel - men meget flot stil...

Hvis du nogensinde for brug for en anden slædehund, så er Caia klar som model... (c:

• #8   17. jun 2008 Marianne - Hold da op... Jeg vil meget gerne låne begge dine skønne hunde en dag... Det ville være fantastisk De er godt nok specielle :O)

Lena: tak skal du have det glæder mig meget at du kan lide det... måske du skulle med en dag ud og lave billeder :O)

• #9   17. jun 2008 Forresten jeg er ikke uddannet, jeg er bare selvlært og har foto som min store interesse

• #10   17. jun 2008 F*ck! De er fede! Ville elske at have sådanne billeder hængende på væggen smiley Hvis du mangler en majestætisk "tempel løve" når Helene er blevet lidt større og ikke afhængig af barnevognen, så er Rico da også klar smiley

• #11   17. jun 2008 Tjekkede lige din hjemmeside... Og wooow.... Uuuhh det er liiige min stil sådanne billeder... Er helt vild med dem smiley

• #13   17. jun 2008 Rigtig fede billeder du fremlægger.
    kan rigtig godt li den sidste hvor personen ikke helt er med. Det er noget drama over den som om man forventer at der kommer et billede mere så man ser resten, for der må næsten foregå noget specielt lige udenfor det billede.
    er også vild med dine mange forskellige Bryllupsfotos

Venlig hilsen
    Ulrik Torp Pedersen

• #14   18. jun 2008 Tak alle sammen - hvor er jeg bare glad for at I kan lide mine billeder. DEt er skønt at folk syntes om det man laver.

jemkem det kan da godt være at vi skal bruge en bette løve en dag, skal nok sige til så... ansøger lige om venskab.

Lena: jeg ved ikke ret meget om lys faktisk, jeg bruger altid naturligt lys og bruger jeg flash, så har jeg bare en softboks med mig.

Ulrik: har svaret på din pb :O)

Lotte: hihi ja der er jeg OGSÅ inde smiley dejligt at blive genkendt :O)

Men folkens hvad syntes I om mine ideer, har I nogle forslag?

Kommentér på:
kritik og hjælp søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce