{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.688 visninger | Oprettet:

klør sig uden lopper! {{forumTopicSubject}}

hvor er jeg glad for at der endelig kom en gruppe for lhasaer. Jeg har et problem som dr. dyr tilsyneladende ikke kan løse. Min tæve er nu 7 mdr. Siden jeg fik hende hjem, som 8 uger har hun kløet sig. I første omgang var det pelsmider som var problemet. Efter behandling for miderne og kløen holdt ved, behandlede vi med prednisolon (kløestillende piller) og kløestillende shampoo. Hun klør sig stadig, der er tjekket for skab, mider og opper og for at være sikker på at loppebehandlingen var effektiv gik jeg over til receptpligtigt loppemiddel. Jeg kan se at hendes hud er meget skællet. Er der nogle som kan hjælpe. Jeg har iøvrigt investeret i levertran som jeg fik fortalt at hunde labbede i sig, bare ikke min.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  klør sig uden lopper!
  • #1   6. jun 2008 Ludwig klør sig meget på ørenene. Dyrelægen kiggede på ham, og hun mente det var pga hårene i ørene. så de er plukket nu (sys det ser ud somom han klør mindre)..

Har hun sår eller lignende efter hun har kløet?

• #2   6. jun 2008 det med allergien er ikke fastslået. dyrlægen mente vi først skulle fastslå at der ikke var nogle parasitter. jeg er blevet forslået at prøve et allergi foder, men på den anden side er det hele jo tør foder. hun har ikke kørt med samme foder, jeg prøver noget nyt hver gang hun har tømt en pose.
    nej hun har hverken sår eller rødme af huden. når nu vi snakker om at plukke ører, er det også det der kommer ud af øregangen, jeg mener min dyrlæge sagde at når jeg vendte øret på vrangen skulle jeg ta det der sidder i kanten.
    puh ha det var langt.

• #3   7. jun 2008 jeg har haft en papillon der også havde tør hår bund og der fik jeg af vide at lakse olie er godt du kan købe det nede i en dyrforretning og det skal oven på deres tør foder det hjalp på min ihvertfald.......og det med at du skifter foder......tror jeg ik er så godt som sagt hvis hunden ik nå og få det gamle ud først

• #4   7. jun 2008 jeg skulle plukke i øregangen (det er dem der kilder og driller), og derved klør ludwig sig på ørenene..

• #5   7. jun 2008 jamen tak for det, cille klør sig også uden på ørene, men hun er ikke glad ved at jeg overhovedet rør dem!

• #6   7. jun 2008 det gør ludwig os. Han sys hellere ik jeg ska røre dem. derved tror jeg det irritere nede i dem. Har du prøvet at vaske dem blidt med et tot vat??

Efter jeg har plukket hårene ud sys jeg ik han klør så meget mere... (alle hårene er ikke væk endnu, men kløen er blevet formindsket eftersom næsten alle hårene er væk)

du ku prøve plukke dem? *jeg gør det når ludwig sover, så mærker han intet*

Kommentér på:
klør sig uden lopper!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce