{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klør sig!!
  • #2   3. okt 2009 Har ALDRIG givet hende en loppekur, da jeg ikke har set nogen grund til det....
    Hmmm, hvis hun var ved at udvikle allergi var det der nu for det der klø har stået på LÆNGE..
    Jeg overvejer at købe en pipette Bayventic, eller hvad det nu heller. Frontline, er jeg ikke glad for..

• #4   3. okt 2009 Den anden franske jeg har har allergi og kender udemærket symptomerne..

Det startede med at berta fik øregangsbetændelse og kom så i behandling for det... Så begyndte hun at klø sig bag ørene da de generede..
    Det gik over, og nu klør hun sig i hovedet og under hagen, ingen rødme eller noget og det har stået på meget længe..

Ku godt være jeg li skulle ringe til dr. dyr mandag.

• #5   3. okt 2009 Har faktisk hørt at korthårede hunde klør sig mere end langhårede. Da de korte hår stikker når de fælder... Ved ikke om det er rigtigt

• #6   3. okt 2009 Ved jeg heller ikke smiley Men bubber vi har gør det ikke...

• #7   3. okt 2009 Er det hele tiden hun klør?

• #8   4. okt 2009 Nej nej ikke hele tiden, men det er tit..... Og jeg kan se hun er blevet lidt mere tyndhåret i den ene siden af panden men det er jo klart når hun klør sig samme sted.. Nogle gange klør hun også hoften.. Ja, det er forskelligt...

• #9   4. okt 2009 Ok, Bella klør sig nemlig også en del. Specielt når hun har sovet. Har da selv tænkt tanken om allergi, ville bare være øv... Men tror nu også man har det med at male fanden på vægen meget tidligt...

• #10   4. okt 2009 Jaaahm jeg tager det også helt sille og roligt, min gør det faktisk også mest når hun lige vågner.. Men jeg vil li se tiden an.. Og så ringer jeg li til dr. dyr mandag hvis det er.

• #11   4. okt 2009 Når jeg ser hun gør det råber jeg også bare NEEEEEEEEEEEEEEEEJ BERTA.. *GGGGG* Så kigger hun bare på mig som om jeg er sindsyg.. Men nu må vi se hvad der sker..

• #12   4. okt 2009 Demodex/hårsækmider måske....

• #13   4. okt 2009 falcon klør sig også meget jeg troede heller ik han havde lopper. men nu løber sådan en loppe meget stærkt så man dårlig kan nå og se dem og kigger du et sted så er den et andet sted hvor du har kigget.. og så tror nogen man kan se om hunden har lopper ved a kigge dem på maven men nej jeg har lige fundet en loppe på ham som løbe alt hva den kunne så nu er han dækket ind med loppe kur og upti nu klør han ik mere.. smiley men jo når de fælder klør det mere på de korte fordi de somregl har mere grov ples.. siger min dyrelæge.:)

• #14   4. okt 2009 På de franske sidder der på siden af hovedet sådan en form for en knup med hår i, det er vist den hun klør sig i. Jeg må hellere ringe i morgen til dr. dyr. smiley

• #15   4. okt 2009 For det første så er din hunds race en race der er MEGET tilbøjelig til, at få allergi.. Så et smut til dyrelæge ville være mit valg...

Derudover hvis du satser på, at loppebehandle, så må du ikke have kat(ved ikke om du har det), hvis du vil forsøge med Bayventic..!!

Prøv i første omgang for, at tjekke for lopper, med fugtet køkkenrulle og kør det henover hunden især v.. bagpartiet.. Er der rødt på er det lopper... Man kan også købe de der små tættekamme (til en 10 er )

• #16   4. okt 2009 Jeg har ingen katte - tager til dyrlægen i morgen.

• #17   4. okt 2009 Lige et godt råd.. Begynder dyrelægen med, at der skal priktestet, forsøgsvis forskelligt allergi foder m.m, udelukkelses metoder og rend mig i r... Så bed om, at få taget en BP istedet for med det samme.. Det er dyrt i første omgang, men meget billigere i det lange løb! og i får et svar i kan bruge til noget! Tro mig har været hele møllen igennem med Ugly..

• #18   4. okt 2009 vi skiftede til Acana fra Orijen og derefter begyndte aya os at klø sig i hovedet.. Nu vi skiftet tilbage til orijen, det kan jo være det hun ik har ku tåle, syns det er blevet bedre nu efter vi skiftet tilbage ..

Kommentér på:
Klør sig!!

Annonce