{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Klør sig voldsomt {{forumTopicSubject}}

Godmorgen HG.

Er der nogle der genkender dette her.
Vores hund klør og klør sig, slikker og bider ved halen og omkring dernede. Vi snakker om konstant han klør sig han har faktisk ikke fået fred i nat .
I søndags fandt jeg en loope på ham og han kom selvfølgelig under behandling med det samme! Det gik også meget fint indtil dagen efter og han klær sig meget igen. Jeg tjekker inden for lopper for st se om nogle ikke er døde og jeg finder intet på ham, jeg tjekker flere gange om dagen uden held og bare han finde æg eller pupper ! Nå men tænker han får til dagen efter jeg giver igen 3-4 pumpe på ham og så forsætter det ellers bare med og klø endnu mere ! Jeg går derefter ned til dyrlægen og snakker med dem, da jeg tænker det måske er frontlinen han ikke tåler , og vi taler om han skal hjem og vaskes og give det en dags tids og så i piller behandling da han som sagt har slået ud på ALT af loppekur på nær avantis .
Som vi også skulle prøve .
Badet gjorde alting meget være og han har ikke holdt stille i 1 minut af gangen.
Vi valgte dog og give trøje på ham fordi det simpelhent er synd han bliver ved og måske kradser hul og det stoppede i lidt tid engang i mellem .

Vi tror ikke det er noget med fodret da han aldrig har givet tegn på det skulle være det.
Men det kan selvfølgelig komme . Men jeg tvivler. Af shampoo har vi brugt en uden perfume den her gang .

Hvad er jeres forslag til hvad det kan være
Vi bliver snart sindssyg ;(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klør sig voldsomt
  • #2   27. sep 2013 Ville også bede om noget kløestillende hos dyrlægen - og ja det kan sagtens være lopper, de er svære at få styr på. Der skal gøres hovedrent, som "Krumme"
    har forklaret.

Når hunden er i ro, så suppler med HOKAMIX forte
    http://www.greendog.dk/shop/hokamixforte-pulver-til-335p.html

- det er et effektivt middel til hårdnakkede allergier, som helt sikkert vil være gavnligt at prøve.

• #3   27. sep 2013 Lyder som loppeallergi. Få noget kløestillende tabletter ved dyrlægen, så hunden kan fålidt ro. Behandle med loppekur en gang ommåneden og sørg for at alt shampoo er skyllet ud efter bad

• #4   28. sep 2013 Jeps der var gevinst, der var fyldt af loppper, virkelig mærkeligt jeg ikke havde opdaget det havde flere gange kæmmet ham og bomb pludselig sad der bare 6 på stribe ..

Han er i behandling nu, men frontline spray , men hvor mange gange er det nu man må sprøjte for de er altså ikke døde alle sammen? Efter 1 døgn må jeg sprøjte igen

Er der ikke også noget, om at hvis min hund er blevet sprøjtet så kan, en ny loppe altså ikke leve i ham særlig længe ?:)

Alt er kommet i behandling dyner osv, og selvfølgelig skulle det lige ske i en flytning smiley

• #5   28. sep 2013 De der, kløe stillede piller. Er det ikke på recept jeg har jo snakket med dyrlægen men vil jo gerne have dem så hurtig som muligt, han er helt rød og revet sig til blods
    Og vi prøver så meget vi kan og kæmme ham så vi kan fange dem

Kommentér på:
Klør sig voldsomt

Annonce