{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Debat ..
  • #1   25. maj 2008 jeg syntes det er fair nok at avise folk...jeg har engang oplevet at der var en, som kun havde dyremishandlig's billeder på sin profil og sagde at han også voldtog sin egen hund....han blev hurtigt smidt ud!!

og jeg er lidt usikker på hvornår man skal give lav...så jeg giver altså ikke lav.

• #2   25. maj 2008 Først med afvis:
    Jeg byder helst velkommen, men hvis der kun er et billed og intet tekst, eller hvis man kan se at det ikke er den samme hund, eller slet ikke er profilens hund, så afviser jeg også.
    Og så som Louise siger: Afviser jeg også hvis man kan se hunden er under dyremishandling!

Med Lav:
    Har aldrig givet lav, og hvis jeg ser en der faktisk ikke er så pæn, så lader jeg vær med at stemme, det er jo bedre at få intet end en lav..

• #3   25. maj 2008 Avise: Jeg har aldrig avis, for hvis der er en hund med 1 billede, og ikke noget tekst - Lader jeg bare vær med at godkende eller avise. Men hvis der er en med dyrmishandling, så aviser jeg nok med det samme! Men det er faktisk sjældent jeg går ind og ser osv. ^^

Lav: Lav kommer aldrig fra mig, for hvis jeg ikke bryder mig om hunden, lader jeg bare hver med at stemme på den. Dog har jeg jo ikke været igennem alle hunde herinde, så det betyder ikke at jeg ikke kan lide dem (: For kigger nomalt ikke, så.

Det var mine bud .. (:

• #4   25. maj 2008 Afvise: Selvfølgelig er det ok at afvise - gider man dem ikke, så gider man dem ikke. Jeg har f.eks. kun folk jeg kender IRL på min liste. Den ene er min kusine og den anden er en klassekammerat.

Lav: Hmm... Well, JEG ville aldrig give lav. Af den simple grund, at jeg faktisk synes alle hunde har et eller andet charmerende over sig.
    Men det er vel okay? Vi lever i et frit samfund, så man har vel lov at synes, at hunden er grim.

Kommentér på:
Debat ..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce