{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Debat
  • #1   12. okt 2006 Måske nogen med en "designerhund" der har noget at sige ?
    Jeg søger en saglig debat om emnet.... Ingen mudderkastning.

• #3   12. okt 2006 Jow da, kunne fortsætte i timevis GG der er mange fordele og ulemper ved at pille ved naturen..kan se fordelen i, at der kan fjernes mange sygdomme og arvelige genfejl - til gengæld ses der desværre fejlmutationer, hvor der desværre blir avlet udfra de dårligste egenskaber. dette kunne være de der bitte biite tekoppehunde, hvor man tager de mindste, som egentlig ikke burde have overlevet og avler videre på dem..Indavl på Granddanoisen så der leveres nogle sølle skravl af hvalp, der ikke lever mere end et år eller kortere..Mutationer af korn for at forebygge insektangreb, men hvor det påvirker fremtidens avl af menneskebørn...manipulation af gener kan være nyttigt, hvis det blir brugt med omtanke om omhu, men desværre er mennesket ikke bygget hjernemæssigt sådan - det handler om her og nu, ingen langsigtet løsninger eller perspektiver, det handler om, kan der tjenes penge på det?
    Så øhh i bund og grund er jeg ikke tilhænger af genmanipulation..hvis det egentlig var det der var spørgsmålet GG sorry fortabte mig lige der GG

• #4   12. okt 2006 Nå... Nu har jeg fri fra arbejde og vil begive mig hjem, men glæder mig til at se udviklingen i morgen

• #5   12. okt 2006 jow Reese, fik ikke nævnt at det er GD uden tavler og ordentlige forhold..Sorry, det var ikke for at hakke på GD standarden, men mere det at der avles ukritisk på dårlige hunde.SS kan godt forstå du undrer dig S men nu tænker jeg på lille Freya ex., og hendes søskende hvor der pludselig forsvandt nogle, nogle var døve medvidere..

• #6   12. okt 2006 Reese, nej ikke med de registreret GD, men for os med de uregistrerede eller uden avlsgodkendelse er der viden om mange sørgerlige skæbner..Hvis du kigger ex DBA eller brugt.dk er der rigtig mange GD til salg med aner der ikke kendes til..Personligt synes jeg det er ærgerligt at vi ikke kan viderebringe Batties sind og kropsstatur, fordi han er heldigvis i tiptop stand - skulle lige hilse og sige, at nu har vi fået ham fedet op, så han er super flot nu! Glad for vi lyttede på dig, takker for rådet..

• #7   12. okt 2006 Hov glemte Reese at nævne de døve og blinde GD der sælges, det var egentlig det SS

• #8   12. okt 2006 Reese, grunden til jeg ved er, at da vi besluttede os for at anskaffe os en hund, brugte vi lang tid på at finde frem til hvilken race der passede til os, vores tid i det daglige og hvad vi kunne tilbyde hunden. Vi surfede i trekvart år igennem samtlige DKKsider og de mere uautoriserede sider - finder vores lille hund til sidst, sendte en spion over for at tjekke hjemmet og hvalpenes stand..Vi har været heldige, fordi ejeren af Batties mor er ansvarlig og tjekker tingene ud - desværre kan du købe meget meget billige GD rundt omkring i den danske land..er heller ikke sikker på, at vi tager "chancen" næste gang...

• #9   12. okt 2006 Reese : Så fik jeg her svaret på mit spørgsmål fra "andet steds" *GG*

• #10   12. okt 2006 SS hvad var spørgsmålet Vinni?

• #11   12. okt 2006 Anna : jeg spurgte Reese om hvorfor der er så mange skravlet udseende GD (ikke den Battie) Du har givet mig svaret ; ))

• #12   12. okt 2006 Ja Anna det skulle du *GGG*

Kommentér på:
Debat

Annonce