{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

så gik jeg igang!! {{forumTopicSubject}}

Ja, idag gik jeg så igang med Bergkamps diæt... jeg handlede i aftes ind til Bergkamps diæt-mad, og så stod jeg ellers og brasede og blendede... det blev til en kæmpe portion blendet gulerødder, majs, ærter, grønne asparges, hakket kyllingefars (stegt) og mager hytteost...
Bergkamp hader jo grønt, så var så spændt om min madlavning har været forgæves...
men alt var væk på 3 minutter og så brugte han 11-12 min. på at slikke madskålen...
hurrraaaaa....
så nu har jeg mad til en uge...
glæder mig til at se om det giver et resultat til næste vejning... bare 100gram!!! ;0)

Håber også det går godt hos Jer, og at i er motiverede på Jeres hunds vegne. ;0)

Med løftet pote

Karina og
Bergkamp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så gik jeg igang!!
  • #1   22. apr 2008 Her kommer den til at stå på lidt mindre ration mad kombineret med rå gulerødder og færre godbidder. Men masser af gode gåture nu vejret er med os :o)

  • #3   23. apr 2008 Jeg stegte kyllingekødet på en tefal-pande uden smør, og lagde det derefter på køkkenrulle så det kunne suge det sidste ud af køddet.
    Jeg giver dog stadig Bergkamp en smule tørfodder om aftenen på græsset... for jeg tror heller ikke det er sundt for ham pludselig kun at gå på sådan en omgang diæt-mad. Så tyk er han jo heller ikke. ;0)
    Maden var ikke helt lige så spændende idag som igår aftes... der måtte noget mere overtalelse til at få ham til at spise det... håber han ikke mister helt lysten!
    Han prøver ligesom at slikke hytteosten af udenom ærterne og gullerodsstykkerne... men det er alligevel så godt blendet, at han må give op og så tage det sure med det søde. smiley haha.


Kommentér på:
så gik jeg igang!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce