{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

hvis hund bider (langt) {{forumTopicSubject}}

hvis din hund bider(ik nødvendigvis aggresivt men mere i leg og når den blir overgearet) så har jeg en go ide. vi har emma på snart 1 år, fra dag 1 vi fik hende til hun var ca 9 måneder bed hun! hun bed kun mig! kun når jeg sku kysse kæresten , når jeg sad i sofaen, ved computeren og når jeg stod ude i køkkenet.

jeg var ved a gå amok til sidst. det blev så surt a bo med emma at jeg på et tidspunkt kraftigt overvejed a flytte fra jonas og emma!

så fik vi besøg af en adfærdsting:D marlene(stor ros) jeg havde prøvet alt det vil sige, tabasco på hænderne, sige kraftig nej, vende mig om (hvilket resulteret i hun bed mig i akilesenen) lukke hende ud lidt og derefter ind.
intet hjalp overhved!! det at emma er en muskelhund gjorde hun er meget stædig og blev ved i den dumme bane hun var endt i . men jeg fik løst problemet!! positiv træning 24 timer i døgnet stort set!! rose for alt det gode emma gjorde, ik skælde ud ovehoved!!! kun ros!!! den dag idag har jeg verdens bedste hund elsker emma så meget og er vildt overrasket over hvilken dejlig og kærlig dame hun kan være !!! håber dette ku hjælpe andre lidt...

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
hvis hund bider (langt)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce