927 visninger
|
Oprettet:
søger lidt hjælp {{forumTopicSubject}}
hejsa...
det er ikke meget der sker her inde...
men ville gerne lige høre hvad jeres erfaringer er med aggresivitet hos golden retriever fro min "lille" golden pige er noget aggresiv i det, overfor andre hunde. vi har hende og så en en blandings hund lab/retriever som er 4 år( oss en tæve) og de er simpelhen de bedste venner men nogle gange færre der en djævl i lille pigen og de kommer op at slås for alvor... det er rigtig træls for hun er simpelhen så dejlig og skøn og skør.... vi valgte netop en golden fordi det skulle ligge så langt fra en golden at være aggresiv....
kram fra os!!!
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 13 Svar: 74
Har ingen erfaring med agg. ved golden, men da jeg læste dit indlæg, tænkte jeg på om det kunne være noget bestemt, der udløste denne adfærd, altså unser legen, at den anden gjorde noget , som kunne virke provokerende??
hvad så når hun er sammen med andre hunde end jeres egen, er der så også problemer?
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 23
det er både under leg men oss lige pludselig uden noget eller uden at vi ser hvad det er... vi kan jo ikke læse alle hundens signaler... og ja hun har en gang kommet op at slås med min kæreste's søster's hund det var under leg men det har aldrig været et problem før aldrig de har altid været god til at lege sammen med bella.... de er blevet passet der nede når vi har været på ferie o.s.v... så det er lidt træls´hun er 1½ år og er jo ved at blive voksen...
søger lidt hjælp
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside