{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
684 visninger | Oprettet:

Vedr. halsbånd {{forumTopicSubject}}

Hey

vi har en collie han på 13mdr og han har jo nu fået den flotte pels som kendetegner collien.. men nu har vi det problem at vi ikke kan finde et halsbånd som vi kan bruge til ham. vi har prøvet en masse forskellige typer og modeller, men hans pel bliver filtret ind i halsbåndene. hvilket forårsager ubehag for ham. Han bliver ikke brugt til udstillig, derfor er det bar et hverdagshalsbånd jeg leder efter.

Håber at i vil have nogle gode råd.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr. halsbånd
  • #1   10. mar 2008 Hej

    Jeg bruger et rundt læderhalsbånd til Nellepigen. Hendes pels bliver ikke filtret ind i de runde.
    Hun har sådan et lille hoved, at det er en af de der "kvæler-halsbånde". Hvis hun har et almindeligt halsbånd på, sidder det enten meget stramt, eller også kan hun smutte ud af det - og det går jo ikke - specielt ikke når hun er i løbetid.
    "Kvæler-funktionen" i halsbåndet er nærmest aldrig i funktion, da hun går pænt og vi tit går tur hvor hun kan gå løs.

    Hilsen Nellepigen og Hanne


  • #2   11. mar 2008 Hejsa.
    Jeg bruger også rundsyet læderkvæler til Vicky. Jeg har et stort til når hun er i fuld pels og et mindre til - som nu - hvor hun ikke har helt så meget pels. *S* De fungerer fint, og pelsen filtre ikke ind i det. Så vil gi samme råd som Hanne.. et rundsyet læder kvælerhalsbånd.

    hilsen Lene, Vicky og Camelot.


  • #3   14. mar 2008 Okay tak for det , det vil jeg prøve... har nemlig også haft almindelige halsbånd, men enten så kommer de til at sidde for stramt eller for løst, og når det så sidder løst så ryster han lige hovedet et par gange, også er det faldet af igen..

Kommentér på:
Vedr. halsbånd

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce