{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
548 visninger | Oprettet:

hund og så baby- hva gjor i {{forumTopicSubject}}

efter jeg har siddet og læst et andet sted kunne jeg godt tænke mig at vide om jer der har børn havde gjort jer nogle forholdsregler med hunden inden babyen kom til verden??

jeg er overovedet ikk i tvivlom at max er en god hund for børn og baby da der er kommet utrolig mange i vores hjem så han er vant til det- skal også siges at jeg godt ved det blir noget andet når det jo e´selvfølgelig er en der skal blive her og ikk bare tager hjem efter nogle timer..
me som sagt jeg frygter intet fra hans side og barnet skal jo lære at han altså også er her..


det jeg har sagt til nogle af dem jeg ved der vil komme her meget når jeg har født er at jeg vil have at de som de plejer skal hilse på max først og ikk bare fise ind til babyen den er jo ligeglad og forstår ikk noget alligevel til den tid, men det gør max og han skal ikke udelukkes og sættes ved siden af..
tror det er vigtig for at han heller ikk skal føle sig jaloux og afvist...


andre der har gjort andre ting???

når vi kommer hjem med den bette skal han selvfølgelig have lv til at snuse og slikke det han vil for at kunne hilse på den bette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hund og så baby- hva gjor i
  • #1   27. feb 2008 Hejsa.
    det vigtigste vi har gjort er klart at lade hunden sige hej til babyen.. altså, hovedet ned i liften, hva er nu det for en.. vores fandt hurtig ud af at de blev nusset med fødderne når jeg ammede, og det gør man jo meget, og fandt ud af at barnevogn gøres klar betyder gåture.. så vores problem har ikke været babyen.. vores problem er at coco et par gange har knurret af vores pige på 3. dette har han gjort fordi hun er kommet til at røre ved ham med foden!!!!!! så vi har ham ikke inde hos os når vores den mindste er "på gulvet" da vi simpelthen ikke tør risikere at han bider.! og han er kun et år, så han kan ikke forstå at han ikke må gå hen til hunden endnu.. de to store ved at hvis de vil snakke med coco, skal de bare kalde på ham, så kommer han og snakker, men de går ikke hen til ham hvis han ligger et sted. nå, det var jo faktisk ikke det dit indlæg drejede sig om. undskyld.
    tror "problemet " er størst når babyen begynder at kravle, for ellers er det med at koble en masse gode ting sammen med babyen, så skal det såmænd nok gå smiley


Kommentér på:
hund og så baby- hva gjor i

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce