{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hanhunde vs. hanhunde...
  • #2   12. feb 2008 Ozzy kunne med andre hanner til han var omkring halvandet år.

    2 overfald stoppede det..
    men han kunne sagtens omgåes dem i fri ved fod,afdækning osv.. Ren lydighed..


  • #3   12. feb 2008 Simba var knap 2 år før de brød ud. Jeg var højgravid og kæresten overtog træningen et par gange. Skulle jeg aldrig har gjort. Han fik succes med sin dominans. Og det er først nu ½ år senere den er nogenlunde ok igen. Men bliver aldrig, så han kan løbe og lege med dem. Men han kan snildt inorer dem ved et bestemt NEJ. Ander gange går der en klap ned, og han følge med på "legen".

  • #4   13. feb 2008 min han går heller ikke i spænd med andre store hanner. Han er selv en alfahan og efter flere slåskampe så valgte jeg at han ikke skulle have muligheden for at komme med i hundeskove mere. Til træning kunne han til sidst ignorere de andre, men kom de for tæt på eller spillede op så var han klar på et split sekund. Nu kan vi dog gå ture og gå forbi folk uden ballade :O) men han er også ved at være en ældre herrer nu.

Kommentér på:
hanhunde vs. hanhunde...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce