{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Hanhunde vs. andre hanhunde.. {{forumTopicSubject}}

Hej
Når min hvalp Arthur er sammen med en bestemt anden hanhund, er denne anden hund nærmest besat af konstant at skulle slikke Arthur i skridtet... Det er simpelthen så irriterende og ulækkert at se på.
Arthur selv prøver bare på at komme væk fra den anden hund, for det irriterer selvfølgelig også ham. Mht. hygiejne er det jo også knapt så lækkert, da Arthur jo bliver tilført en masse bakterier...

Er der nogen herinde, der kan fortælle mig, hvorfor dette sker? Er det en form for dominans eller hvad foregår der i hovedet på den anden hund?...

På forhånd tak for hjælpen
Line & Arthur

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hanhunde vs. andre hanhunde..
  • #1   19. jun 2005 Hejsa.

Ja, jeg ville sige det er en form for dominans. Men omvent set er det også hundens natur at snuse og slikke hinanden

• #2   19. jun 2005 Altså den anden hund gør det jo konstant - dvs. HELE TIDEN... Så det er ikke kun når Arthur har tisset. Den anden hund 'hænger' hele tiden i hans skridt og slikker ham på tissemanden....Og jeg overdriver altså ikke smiley

Jeg spørger bare fordi det er møgtræls at se på, og fordi ARthur heller ikke synes om det... Men i sidste ende er det jo op til ham selv at sige fra.. Men jeg vil jo gerne hjælpe ham - og da det er en hun, vi ser ind i mellem, ville jeg gerne løse problemet, hvis det var muligt

• #3   19. jun 2005 jeg har 3 han hunde og de gør det også jeg har fået af vide fra den ene kennel at de skal ha lov til det...det er noget med dominans men det er helt narturligt...
    Hilsen Lisa

• #4   20. jun 2005 ok - så må vi jo bare kigge den anden vej smiley

Det lyder egentlig bare lidt underligt, da det ellers er Arthur der dominerer på alle andre områder...

Kommentér på:
Hanhunde vs. andre hanhunde..

Annonce