{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

BROK - tæve i løb vs. hanhunde {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at blive sindsyg! Mine tæve er kommet i løb, det samme er min nabos! Nu har vi en 2-3 hanhunde rendene i haven - de pisser og skider rundt omkring - ja selv op af min hoveddør! Den ene kan vi godt komme til og har klaget til ejeren - det hjalp kun kortvarigt og nu er den gal igen! Det er SÅ frustrerende at folk ik passer bedre på deres hunde - også fordi vi bor ud til en trafikeret vej og det kan jo ende grueligt galt!!!

SUK hvad stiller man op?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BROK - tæve i løb vs. hanhunde
  • #1   3. nov 2008 Hvis ejerne er blevet gjort opmærksom på problemet og ikke gør noget, så fang hunden og aflever den til nærmeste internat/politi, som bortløben

  • #2   3. nov 2008 dejligt med en kastreret:-) vores nabo har også en han gravhund, han kan simpelthen komme ud de mærkligste steder når han kan lugte tæve:-(

  • #3   3. nov 2008 Ja det kunne jeg selvfølgelig overveje - så er den ene da taget hånd om..

    Jeg har jo min tæve i snor alle vejne når det er den tid, for at jeg i det mindste er sikker på at jeg selv passer på at der ik sker noget, så er det altså godt nok frustrerende at andre er ligeglade...


  • #4   3. nov 2008 Kan man egentlig ik bare ringe til Falck, og så henter de den?

  • #5   3. nov 2008 Hvis mans afleverer til internat/politi er det ejer der skal betale. Men giv dem en melding først, at du gerne vil have de holder deres hund hjemme, hvis de ikke gør det afleverer du den som bortløbet. Måske det kan hjælpe, om ikke andet gør det nok, første gang de skal hente den og betale for dens ophold.

  • #6   4. nov 2008 Fruit batten: Ja jeg synes altså også det er uforsvarligt . og som skrevet ovenfor så bor jeg lige ved en meget trafikeret vej, så ik nok med at vi er generet af det, så kan de jo også risikere at deres hunde løber ud på vejen...

    Men godt at høre at du i det mindste passer på dine hunde smiley Hvis alle da bare gjorde det


  • #7   4. nov 2008 Hej Heidi
    som du kan læse i denne tråd:
    http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=266659
    havde jeg også problemer med en hanhund da chianti var i løbetid sidst... Det er simpelthen så træls når hanhundeejeren ikke fatter at de ikke bare kan lade deres hund gå rundt uobserveret. Der kan jo faktisk ende galt


  • #8   4. nov 2008 Louise D: Jamen nogle hundeejere er da ufatteligt uintelligente - undskyld, men det er de.

    Hvis jeg kan få den bugseret i bilen (den af hundene jeg kan komme til) så køre jeg den altså på internatet, så må han betale. Ejeren er jo gjort opmærksom på det, og vi gider da ik blive ved. Min nabo er også godt træt af dem. vi går jo også og fjerne efterladenskaber fra vores hunde så de ik genere andre - men de andre hunde besørger jo hvor det passer dem og de kan vi andre så jokke i.
    Det kan dog godt blive en komisk situation med den store rottweiler at få den kørt afsted hehe. Han er nu ellers sød og rar så mon ik det går.


Kommentér på:
BROK - tæve i løb vs. hanhunde

Annonce