1.074 visninger
|
Oprettet:
hvalp laver hvalpe! lidt brok {{forumTopicSubject}}
uuh jeg er ved og blive godt hidsig. min faster har en tæve på hvertfald 2 år, og en han hvalp på 6-8 måneder. hun har så skrevet på facebook at nu blir det spændende om der kommer hvalpe. ordi hendes tæve er i løb og selvfølgeligt "fornuftigt" nok går sammen med hannen. da jeg så har skrevet at hun jo skal holde dem adskilt, for han er alt for ung til at lave hvalpe og han er meget stresset over tæven er i løb. så skriver hun skisme, "jamen der er ikke meget vi kan gøre" WHAT!!
i kunne fx bruge den hjerne i er udstyret med!
hvordan kan jeg få banket ind i hendes hoved at det der bare ikke er iorden?
lidt brok herfra nadja
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
dec 2007
Følger: 27 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 214 Svar: 1.484
ja er ozz glad for at det er tæven der er ældst. havde det været omvendt, var jeg flippet endnu mere.
nu har jeg skrevet min mening til hende. hun er go ved dyr, men tænker sig ikk elige om, hun er lige flyttet på en gård, som manden er ved at renovere, når han har tid. har så ozz lige købt 2 ponyer uden og ha stald til dem, det er manden så ved at bygge, soom om han ikk har nok i huset, og de andre dyr på gården.
* *Charlotte F og medlem af tavlemafian * *
dit eksempel har jeg ozz brugt. da hun har en datter.
jeg er så hidsig at det går ud over mig kæreste der sidder i afghanistan :S
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 1.170
Jeg er ved at brække mig over de sætninger, jeg kan godt forstå du bliver tosset over det, men hvad du egentligt mere skal gøre ved jeg ikke, det virker jo ikke som om hun fatter det alligevel.
Men la det bare gå ud over kæresten selv om han er i Afghanistan, så kan han føle han er lidt hjemme:o)
Har selv en mand der har været dernede 2 gange og han har skam også fået alt mit brok selv om han ikke kan gøre en dyt ved det så har han lyttet og på den måde fulgt med i hvad der sker herhjemme og alt ikke er skønt. Tror mig engang ringede han hjem og det eneste han næsten hørte på var den lorte vaskemaskine der var gået i stykker, griner, ikke han kunne gøre noget, men det skulle lige ud. nå men det var lige et side spring. Hils soldaten og sig vi er mange der er stolte af hans arbejde:-)
dec 2007
ja håber hun er ved at fatte det nu, godt nok er hun min faster, men der er bare ting jeg ikk kan tolerere.
sep 2008
dec 2007
vibeke - jeg har intet mod taveløse hunde der bliver avlet på, hvis de bliver tjekket for ALT! tror ozz jeg blir rigtig uvenner med min faster. kan ikke rigtig li hende i forvejen. men derfor skal hun ikke lave det nr men og avle med en hvalp, og tæven er ikke tjekket for noget.
sep 2008
dec 2007
dec 2007
dec 2007
jeg sidder og snakker med hende nu, og har mere eller mindre fået hende overtalt til abort sprøjte til hendes tæve. så der er fremskridt i det nu
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
Ja det er sku noget pis. Skaden er sket på hanhunden hvis han har fået lov at parre, men fint at hun ser hun ikke skal sætte hvalpe i verden på en hund der ikke som det mindste er tjekket i h og r.
dec 2007
sep 2008
Nu har jeg selv en langhåret schæfer med DKK tavle, men fordi han ikke kan avlsgodkendes ja så ønsker jeg heller ikke at avle på ham, for jeg vil da ha at de havlpe han evt. lavede også kunne få en DKK tavle og ikke en eller anden tavle fra en kopiklub som tager alt ind der har en puls.
men jeg er da glad for at du er ved at få din faster overtalt til at det ikke er en god ide med hvalpe.
hvalp laver hvalpe! lidt brok