{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Stakkels lille mis {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Igår aftes fik vi et lille nyt medlem af familien. Normalt er jeg ikke noget katte menneske og har aldrig haft kat men igår kunne jeg ikke forbarme mig.

Det hele startede lørdag aften, hvor vi hørte en kat der sad og græd udenfor(det lyder seriøst som en lille baby). Vi kiggede ud og tænkte ikke videre over det. Søndag morgen sad den der stadig og vi var hende og snakke med den fine lille killing. Utrolig sød og kælen, men meget lille og sød. Vi kørte så på tur og da vi kom hjem kl 17 sad hun der stadig. Og græd. uhh det gjorde ondt at se. Hentede noget tun og wow hvor var hun sulten og tørstig. senere på afteen da jeg lukkede Bailey ud smuttede hun med ind. Vi lod hende gå lidt rundt og hende og Bailey kunne sagtens enes. Efter en times tid gik vi ind til vores nabo for at høre om det var deres (de har 7) men nej det var det ikke. De sagde at det højst sandsynligt var deres nabos, han har 7 hun katte som får killinger som skidt og når han ikke gider dem mere får de sprøjten.

Så nej vi har ikke været henne ved ham for der skal denne fine lille skabning ikke hen. Vores rare naboer hjalp os med kattebakke og mad og fortalte os lidt om killinger. han skød hende til at være ca 10 uger gammel.

Vi ved ikke om vi skal beholde hende eller hvad vi skal med hende. Hvad ville i have gjort? skal vi aflevere hende til ejermanden hvor der i forvejen går ca 15 killinger rundt og passer sig selv. Tror i han ser der er en der er væk??? Vi synes bare det er så synd for den - den var helt dehydreret.

Det ligner umiddelbart en blanding af Main Coon og huskat

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels lille mis
Kommentér på:
Stakkels lille mis

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce