1.293 visninger
|
Oprettet:
Kamp hunde {{forumTopicSubject}}
Tjek lige dette link. det giver stof til eftertanke, og man tænker virkelig over hvorfor disse typer hunde stadig er lovlige i DK, der er flere og flere som anskaffer sig dem, selv børne familier har dem, tænker de slet ikke over at det er tikkende bombe de har....? MEn nej deres hunde er jo ikke en farlig hunde men en familie hund, der kan de sgu godt tro om igen det er over bliver ALDRIG nogen familiehund. Flere af vores hundevenner har haft ubehaglige oplevelser med kampehunde, vi har simpelthen den regl at vores hunde ikke skal i kontakt med disse racer, stoler ikke på dem!!!!
http://www.gipote.dk/contents/show/35
apr 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 6 Emner: 14 Svar: 229
der er en grund til at en hund går til angreb på børn hvad har børnene ikke gjort ved hunden
apr 2007
de tilfælde jeg kender til det var barnetb skyld
apr 2007
ja min forældre havde engang en hund og der var en af vores naboers dreg der havde slået ud efter min forældres hund en af var jeg ude at gå med hunden og møder vi så ham dregen mine forældres hund kun jeg næsten ikke holde for hunden kunne huske ham for det han havde gjort imod hunden
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 1.806
Siger du og har selv en schæfer... Der er ligeså mange der er bange for dem som for muskelhunde...
Og de er gode familiehunde men ikke alle kan lide fremmede der ligger forskælden...
De er kun tikkende bomber for dem der ikke ved hvad de har med at gørre...
dec 2006
Jeg er ked af at høre hved der er sket...
Men jeg er glad for at du ikke siger at det er hundene der er i´sindsyge men ejerne for det er lige hvad det er...
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 7
men hviis det med at de har angrebet en hund 1 gang, så burde det sgu ikke ske 2gang, og SLET ikke tredje gang.. og nmår de ved at hundenen er sådan
*så burde afskaffe sig de hunde.. !
-og folk som ellers har noget at sige til det, så ville jeg altså bare lige fortælle det med at de angreb maja, håber ikke i overfuser mig med en masse 'lede' svar folk.. jeg har min mening og opfattelse , og i har jeres.--.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 7
Okay.. nej det er altså træls når sådan noget sker..
apr 2007
det var deres nabo til dem hund der blev bidt vist nok havde set det
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 22
Sigga M:
Ja jeg har en Schæfer og jo de kan også være farlige i de forkerte hænder, men de erfaringer jeg har med muskelhunde (beklager jeg har brugt ordet kamphund), er ikke af de bedste og kan se at dem der i dag anskaffer sig disse hunde, ikke har et hak forstand på hvad de har med at gør. Kan selv godt lide muskel hundens udsenne men af erfaring stoler jeg ikke på dem. Ved godt der er mange som har muskelehunde som rigtig god og børnevenlig familie hunde, men går også ud fra at de har sat sig ind i hvad de har anskaffet sig. og at de står til ansvar hvis der hund gør skade på andre. Men det er jo ikke til at vide hvad for nogen som er familiehund med nogle ejere som ved hvad de har med at gør.
Ja der er flere racer som kan være farlige hvis de kommer i de forkerte hænder, men med den stigning af angrab (hvis man kan kalde det, det) der er ang muskelhunde så syns jeg bare det er ved at tage overhånd. og der må gøres noget.
Ved godt at dette emne jeg har bragt op, støder mange, men kan ikke gør for at jeg har den mistro til disse ellers smukke hunde.
Og vil sige at jeg stopper gerne op og snakker med disse racer, men hundene får ikke lov, han leger med en amstaff hvalp til hundetræning og så er det det. den kender vi og håber da den kan være med til kunne ændre min holdning, men indtil da, er tager jeg forholdsregler når det kommer til min hund.
jun 2006
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 22
Kan ikke skrive det mere præcis selv end det du skriver i dit sidste indlæg.... Det du skriver der, er det jeg har prøvet at skrive, men åbenbart mislykkes. beklager jeg ikke er så god til at formulere det jeg vil ud med.
dec 2006
Jeg siger heller ikke at der ikke er et problem... For det er der men der skal ikke gå ud over hunden... Men ejerne... Og så er der tit med psykiskt stærke hunde at når de bliver ældre kan de som regel ikke lige hunde af samme køn... Men det er ikke kun musklehunde (men og andre racer), og det er jo bare noget man må tage med når man vælger en af de racer...
Så det er oplysning oplysning oplysning til ejerne og et kørekort så alle og en hver ikke bare kan gå ud og købe en hund (Og der mener jeg alle hunde store som små)
Kamp hunde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside