{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

Forvirret og ked :´( {{forumTopicSubject}}

Min hund bliver fortsat ved med at tygge og ødelægge mine ting når jeg ikke er hjemme. Jeg prøver så godt jeg kan at fjerne ting så han ikke kan komme til dem, og han kommer på mange lange gå ture og bliver motiveret godt.

Problemet er nu så stort at jeg overvejer at komme af med ham, for jeg kan ikke blive ved ham da der jo er et arbejde der skal passes, og det er så svært for mig at klare dagen pga af jeg hele tiden sidder og tænker på hvad han mon nu har smadret når jeg kommer hjem.

De ting det går udover er nemlig ikke småting og ubetydelige ting. det er sofaer, seng, dyner, puder, tøj, jamen alt han kan få fat i. Opvask i vasken, alt. Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, så er der nogle der kan hjælpe?

Mvh Bianca

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forvirret og ked :´(
  • #1   1. nov 2007 Vi har selv stået i det samme problem og det er bare så fustrerende. Det eneste jeg kan sige er at ofte de 2000 eller 3000 det vil koste med en adfærdspsykolog, for det er neæsten umuligt at klare selv!!! Hun kan hjælpe dig, samt støtte dig! Lad være med at trække den længere, det bliver ikke bedre, begynd at undersøge hvilke psykologer der er gode!!!

• #2   1. nov 2007 Det er jo bare heller ikke helt nemt når man ikke har pengene til det jo :s... men vil da lige prøve at finde ud af noget...

Tak for det.

• #3   1. nov 2007 Nej, det havde vi heller ikke, så vi trak og trak det.. Og se hvad der så skete med Holly!

• #4   1. nov 2007 Hvad er der sket med hende??

• #5   1. nov 2007 Hun blev kørt over, da en person tilbød at tage hende til sig og træne med hende, og på den måde hjælpe os. Men hun stak af derfra og blev kørt ihjel. Gå ned og snak med din kære bank dame, og få en prof til at hjælpe dig!!

• #6   1. nov 2007 Det er jeg da virkelig ked af at høre!!! Det må da ha været frygteligt! Jamen min bank er omringet af fjolser der siger at jeg ikke må låne penge, så det er lidt et problem... men jeg vil da lige prøve at finde ud af noget. Har du et nummer til en prof? Og da helst ikke den person jeres løb væk fra. smiley

• #7   1. nov 2007 Du skal tag og oprette en tråd inde på det offentlige forum, og spørg folk der har haft samme problem hvem de har haft succes med. Vi prøvede alt med Holly! Bur, træning alt!! Men nogengange har man bare brug for hjælp udefra!!

• #8   1. nov 2007 Okay... Jeg har også prøvet alt med ticco, og også prøvet det med bur, men han gjorde bare skade på sig selv smiley Men jeg spørg lige der...

Kommentér på:
Forvirret og ked :´(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce