{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Tyson, den nye Indiana Jones...?? {{forumTopicSubject}}

her kl. 16:40 blev jeg lige ringet op af Morten, at Tyson var forsvundet, ud i den blå luft... CHOK!!
Morten var ved at lave noget bil-halløjsa nede i nogle venners baggård, og blev en smule opslugt af det, og pludselig var Tyson forsvundet...
Han og vennerne gik igang med den HELT store eftersøgning, det ledte både højt og lavt, ude og inde, men han var væk...
En 20 minutter senere ringede Morten så til mig og gik til bekendelse, han kunne ikke finde Tyson og han og vennerne var som sagt igang med den helt store eftersøgning... Jeg løb jo straks ud og var med til at lede efter ham, da Bonnie (vores veninde) der også var med til at lede fik den geniale idé at ringe til politiet, så jeg greb knoglen og ringede og spurgte om de skulle have fået en lille mops ind... DET HAVDE DE!!!
"Politi-damen" jeg snakkede med, sagde at hun lige skulle ringe til Falck, så gik jeg jo fuldstændig i panik, SHIT, var Tyson kørt over og var død??? Nej, nej, beroligede damen mig, han var i god behold (THANK GOD)...
Morten og hans ven kørte på politigården, og fik der at vide at Tyson af Falck, var blevet indleveret til vores Dr. Dyr... De betalte de 205kr det koster at få han udleveret.
Morten fik at vide at Tyson var fundet hele 2 gader fra hvor de var, rendene forvirret rundt blandt bilerne, og meget ked af det...
Da Morten kom og hentede ham ude ved Dr. Dyr, så han meget betuttet ud og var meget glad for at der kom nogle han kendte...

<b>Så hvad siger I, kan Tyson ikke få titlen: Den nye Indiana Jones???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyson, den nye Indiana Jones...??
Kommentér på:
Tyson, den nye Indiana Jones...??

Annonce