{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Forsikringer der dækker dyrlægebesøg {{forumTopicSubject}}

Nu var vi så uheldige at Immer måtte forbi dr. dyr igår. (bøvl med maven, men det går bedre i dag - ingen krise...) Det er jo faktisk pæn timeløn de holder sig smiley Ved at man kan få en forsikring der dækker noget af dyrlæge besøget, men det er ikke til at finde noget om på forsikringernes hjemmeside, synes jeg. Er der nogen af jer der har det? Og hvad giver i evt for det årligt, og hvad med selvrisikoen.
Fik et tilbud fra vores eget forsikringsselskab på 1000 årligt, og med selvrisiko på 700kr.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikringer der dækker dyrlægebesøg
  • #1   31. okt 2007 vi har kun ansvar, men tror også at vi laver den anden.. i vores forsikringsselskab er det vist dyrere end 1000 kr..:)
    Så vidt jeg ved dækker de ret meget, så det er en god ide..

• #2   31. okt 2007 Jeg ved at igennem tryg forsikring kan man få en hundesygeforsikring. den er ikke voldsomt dyr om året. der er en selvrisiko på lidt over 900 kroner. men det er jo heller ikke så meget, i forhold til det man kan komme af med, hvis hunden skal undersøger/opreres.

• #3   31. okt 2007 og jeg mener at jeg giver omkring de 1000 kroner årligt.

• #4   1. nov 2007 Anja: selvfølgelig er 900 ikke meget hvis hundens operation kommer op i 5000, men det tilbud jeg har fået er selvrisikoen på 700, og nu har jeg set nogen der kun har på 300 kr. Man kan da ligeså godt spare hvor man kan. Vi brugte 532 på en konsultation, så hvis vi kunne få betalt de ca 200 af det, er det da bedre end en selvrisiko på 900 som du kun kan bruge hvis det virkelig koster.

• #5   1. nov 2007 Vil lige tjekke dyrekasse danmark.

Kommentér på:
Forsikringer der dækker dyrlægebesøg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce