{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

FORSIKRINGER {{forumTopicSubject}}

Puuh det er en jungle...

Sidder og prøver kigge de forskellige igennem, men ikke alle er lige lette at gennemskue.

Hvad har i? Hvad gir i årligt? og hvad dækker jeres forsikring specifikt? og hvor stort et beløb kan blive dækket årligt?

Synes virkelig det er svært at gennemskue om vi har det rigtige.

Vi står snart og skal have et kuld hvalpe så der må det også godt være fordelagtigt...!!!

Håber på lidt gode svar :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FORSIKRINGER
  • #1   28. okt 2010 snakker bare hundeforsikringer generelt... Nogen dækker fx kejsersnit, nogen dækker hvalpe til de er 14 uger og nogen dækker til de flytter fra moren. Nogen dækker for et større beløb end andre end året og nogen har en lavere selvrisiko..

Det var blot for lige at have noget at sammenligne med...

• #3   28. okt 2010 Jeg har alm. brand.. Giver ca. 2000 kr om året,for sygeforsikring+alm og udvidet ansvar.

Har lige bestilt, og ham jeg snakkede med sagde at det dækker alt (afhængig af race) undtagen kejsersnit på mopsen.. Derudover så spurgte jeg ikke med hvalpe - da jeg ikke skal have det...

Papirene kommer idag, så tjekker jeg dem lige...

• #4   28. okt 2010 her er en side, med lidt forskellige oplysninger fra div. forsikringsselskaber

• #6   28. okt 2010 kan anbefale alm. brand da de er et af de få selskaber som også dækker genoptræning af hunden. feks ved korsbåndsskader hvor svømning eller waterwalk er godt. det fik vi dækket og vi har heller aldrig haft problemer med selskabet

• #7   28. okt 2010 Vi betaler små 1600 årligt hos Alm. Brand for udvidet ansvar og sygeforsikring. Forsikringssummen er 19.000 årligt, selvrisiko 300 (pr. sygdom eller sygdomsperiode), derefter dækkes 80% og den gælder hele hundens liv (den primære årsag til, jeg har valgt det selskab, da de fleste kun dækker til hunden er f.eks. 8 år)

Det er ret omfattende, hvad den dækker/ikke dækker. Bl.a. dækker den kejsersnit, hvor moderens liv har været i fare, dog kun én gang og kun for racer, der normalt føder uden komplikationer. Til gengæld dækker den ikke skader som følge af jordskælv eller atomkrig.

Jeg kan ikke se, om den dækker tævens hvalpe, så det gør den nok ikke, men jeg aner ikke noget om det

Kommentér på:
FORSIKRINGER

Annonce