973 visninger
|
Oprettet:
schæfer spørgsmål {{forumTopicSubject}}
når nu der er så mange med de dejlige vovser, så er der måske en som har en ide til hvordan jeg lærer min hund IKKE at reagere så meget når der kommer gæster.
..hvis han får besked på at lægge sig ned gør han det, men så kan han ligge og bjæffe efter opmærksomhed indtil alle har været henne og hilse. -hvis ikke man siger noget til ham fiser han direkte ud til døren og gøer så folk ikke tør gå ind. (han gør det kun til han har set og hilst på alle)
er det fordi en schæfer generelt er meget vagtsom, og kan jeg gøre noget for at undgå al den gøen?
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 24
det tager lang tid,at lære dem, at de kommer i sidste række..men det skal nok lykkes..hvis i skælder ham ud når han gør, så får han også opmærksomhed selvom den er negativ..de steder hvor han gør der ville jeg fjerne ham fra rummet og så komme frem når han er kølet ned og, så blive ved med det til han forbinder gøen med, at han bliver fjernet fra flokken og det er de jo ikke interessert i:) det vil tage tid og tålmodighed...men racer er lige som vagtsom som mange andre..der er bare at forbinde gøen med noget negativt som at blive fjernet fra flokken..
det ville være mit råd:)
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 80 Svar: 341
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 262
aug 2007
Følger: 106 Følgere: 101 Hunde: 1 Emner: 354 Svar: 2.545
schæfer spørgsmål
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside